![]() ![]() |
|
![]() |
РУБРИКИ |
№ 2/2005 | |
архів номерів
![]() |
Першоджерела політики голодоморів: левитсько-фарисейські основи більшовизму і сучасністьОлександр НЕЖИВИЙ, провідний фахівець Інституту культурологічних та етнополітичних досліджень МАУП Перед українською наукою постає завдання: з'ясувати конкретні причини геноцидних голодоморів 1921–1923, 1932–1933, 1946–1947 років у контексті світової історії і цим посприяти вирішенню історичних, філософсько-світоглядних, соціально-економічних, ідейно-політичних та інших проблем, важливих для народів світу. Ключ для їх розуміння дає тоталітарний досвід ХХ століття, голодомори та недоїдання як засоби управління суспільствами, глобальна криза духовності та культури, характер створення та розпад радянської, найбільшої у світі імперії, теперішній етап невдалого будівництва демократії в Україні та інші чинники. Українські голодомори ХХ століття спричинила священницько левитсько-фарисейська традиція з часів її утвердження в І тисячолітті до н. е. у Стародавній Юдеї, тероризуючи спершу юдейський народ, а згодом й інші народи світу. Передісторія голодоморів. У Старому Заповіті (П'ятикнижжі-Торі) голодомори згадуються у трьох значеннях: Господнього упокорен-ня-виховання «обраного народу», покарання його за невиконання Божої волі і як стихійні природні лиха, що спіткають нації й держави. Наказуючи юдеям пильнувати Господні заповіді, Єго-ва (Ягве) нагадує їм: «І впокорював Він тебе, і морив тебе голодом, і годував тебе манною» (5М. 8, 3). За невиконання своєї волі Єгова (Яг-ве) проклинає «обраний народ» і насилає на нього людоїдство та голод: «І будеш ти їсти плід утроби своєї, тіло синів своїх та дочок своїх, що дав тобі Господь, Бог твій, в облозі та в утиску, яким буде гнобити тебе твій ворог» (5М. 28, 53). Ще промовистіші причинно-наслідкові зв'язки запровадження голодоморів для юдеїв у Книзі пророка Єзекіїля: «За те, що ви ворохобилися більше від тих поган, що навколо вас, й уставами Моїми не ходили, і постанов Моїх не виконували... (Єз. 5, 7); третина твоя помре від моровиці й загине від голоду серед тебе, а третина попадає від меча в твоїх околицях, а третину розпорошу на всі вітри, і витягну за ними меча!» (Єз. 5, 7–12). У книзі Буття Йосип розгадує фараонів сон і радить створити продовольчий резерв, запобігаючи таким чином «семи літам голодним, що настануть у єгипетській землі»: «Нехай учинить фараон, і нехай призначить урядників над краєм, і нехай за сім літ достатку збирає п'ятину врожаю єгипетської землі. І нехай вони позбирають усю їжу тих добрих років, що приходять, і нехай вони позбирають збіжжя під руку фараонову, на їжу по містах, і нехай бережуть. І буде та їжа на запас для краю» (1М. 41, 34–36). Згідно з Біблією, за давньоісторичних часів уміли і боротися з голодом, і штучно створювати його за непослух духовно-політичній системі, караючи та упокорюючи люд. Історія. У нові часи відома спроба залякування народу примарою голодомору у Франції, що його нібито організовував уряд за участю короля Людовика ХV в 60–70-их роках ХVIII століття. Нагнітання психозу та розслідування цієї справи тривали більше століття. З огляду на сучасні знання і теперішнє розуміння, фіксують цілеспрямовану обробку масової свідомості з метою викликати антимонархістські настрої у країні. В результаті у Франції усталилася не тільки громадська, а й наукова думка, нібито стара монархія створила так зване Товариство голодовки і робила з його допомогою спробу виморити свій народ. Цю історію маніпулювання громадською і вченою думкою дослідив український історик і фінансист Георгій Афанасьєв (1848–1925) — міністр закордонних справ в уряді Павла Скоропадського (1918), і цим зробив неоціненний внесок у світову науку. На підставі тоталітарного досвіду ХХ століття й організованих голодоморів в Україні, таке залякування у ХVІІІ столітті французького суспільства голодною смертю, нібито сплановане монархічним урядом за участю короля, маємо розглядати як професійно підготовлену і тривалу в часі фальсифікацію з багатоплановою метою підриву основ монархії, цілеспрямованого контролю громадської думки (моніторингу) методами поширення чуток про революцію 1789 року, а після звернення короля — масованою обробкою свідомості за допомогою «вільної преси», історичної науки, літератури та мистецтва, що стало ідеологічною основою школи брутальної пропаганди у ХХ столітті і дає ключ для розуміння, яким саме чином потрапляли під тотальний контроль наука, преса і загалом гуманітарна сфера у західних демократіях. Характер творення отруйно-злої неправди, цинічне «онауковлення» та міфілогізація її в мистецтві фіксуються нині як почерк і стиль багатопланової антисуспільної політики, яка, з одного боку, сягає корінням левитсько-фарисейсь-кої духовно-політичної традиції з її моровицями у Стародавній Юдеї, а з іншого — прокладає шлях марксистсько-ленінській теорії та більшовицькій голодоморно-терористичній практиці в СРСР. У свідомості передреволюційної Франції наприкінці ХVІІІ та упродовж ХІХ століть апробовувалася ідея хлібної монополії та урядового розбою з метою запрограмованого тотального нищення в майбутніх нових історичних умовах («хмара розбійників спустилася на державу, щоб поділити її, але цими розбійниками були сам уряд і його агенти»), втілена в життя в більшовицькій імперії на території Росії та України з непідробним почерком та розвинутою стилістикою вже після Жовтневого перевороту 1917 року [1]. Французьку революцію 1789 року ідейно-політично та організаційно готував орден ілюмінатів. Ілюмінізм (від лат. іlluminatus — освітлений, яскравий) — «світле вчення», яке стало попередником комуністичного вчення про «світле майбутнє». У Франції орден ілюмінатів підпорядкував ложі масонів, спрямував їхню діяльність на організацію суспільних ка-таклізмів і залаштунково диригував подіями. Верховодила старозаповітна левитсько-фари-сейська духовно-політична течія в юдаїзмі, котра органічно увійшла в світовий революційний рух й готувала виступи через відповідні підставні органи та організації, керувала повсталими в різних країнах і користувалася результатами таких «революцій». Відмовившись наприкінці ХVІІІ століття в Польщі існувати легально, як держава в державі (зокрема, на теренах України), керівництво цієї течії в юдаїзмі зійшло зі сцени історії і відтоді виявляє себе у прихованих (латентних) формах діяльності в усьому світі. Водночас вже тоді невидиме керівництво подіями виношувало ідейно-політичний потенціал програмованих катаклізмів на перспективу. Масонські проекти скасування власності наприкінці ХVІІІ століття до середини ХІХ-го визріли класовою боротьбою з приватною власністю у марксизмі та політикою докорінного перетворення суспільного життя і зміни самої людської природи в комунізмі у ХХ столітті; проголошення релігії безглуздям переросло у війну з духовністю та нищенням віри, церкви, моралі, культури, всесвітньо-історичних набутків цивілізації; вимоги всезагальної рівності і соціальної справедливості — цілковитою ліквідацією верств, зрівнялівкою в суспільстві, усезагальним інтелектуальним, духовним, культурним занепадом цивілізації тощо. У Європі левитсько-фарисейська традиція розробила марксистську доктрину «пролетарської революції», в Росії — розгорнула терор «народовольців» та соціалістичний рух, ідейно та організаційно підготувала й здійснила так звані «революції» 1905 та 1917 років. Запровадження одразу після Жовтневого перевороту в Петербурзі «хлібної монополії» більшовиками (заборона для селян торгувати зерном через вимогу здати весь хліб державі під страхом розстрілу) виводить цю традицію з підпілля і пов'язує її з усією попередньою історичною практикою використання голоду з метою упокорювання та керування суспільствами. «Хлібна монополія, хлібна карточка, всеза-гальна трудова повинність — цей засіб контролю та примусу до праці сильніший від законів конвенту і його гільйотини, — наводив спадкоємні зв'язки з Французькою революцією «вождь» Жовтневої соціалістичної революції В. Ульянов-Ленін. — Гільйотина тільки залякувала, тільки ламала активний опір. НАМ ЦЬОГО МАЛО. Нам треба не лише залякати капіталістів у тому розумінні, щоб відчували всесильність пролетарської держави та забули думати про активний спротив їй. Нам треба зламати і пасивний, поза сумнівом, ще небе-зечніший і шкідливіший спротив» [2, С. 18–19]. Хлібну картку, трудову повинність, примус і боротьбу з опором Ульянов-Ленін вимагав запровадити «щодо більшості трудящих робітників та селян... Слід домагатися підлеглості, і до того ж безвідмовної одноосібним розпорядженням радянських керівників, диктаторів, обраних чи призначених, наділених диктаторськими повноваженнями» [3, С. 19]. Формулюванням безвідмовної підлеглості всіх і кожного одноосібним розпорядженням призначених чи обраних диктаторів цей «вождь» сам розсекретив левитсько-фарисейсь-ке походження більшовизму та його першоджерело — винайдену священиками-левитами і зафіксовану в Повторенні Закону так звану головну формулу всеохопного тоталітаризму в ідеалі, згідно з якою люта ненависть підноситься до рівня верховної духовної сутності і персоніфікується в Абсолюті, від чийого імені його уповноважені здійснюють управління життєдіяльністю соціуму. Із запровадженням беззастережної покори більшовицькій диктатурі ця «формула» й реалізується в глобальному (загальноросійському та міжнародному) обширі у комуністичних теократіях і стає головним системоутворюючим законом новітнього тоталітаризму, що його вивели і сформували спадкоємці левитів із Повторення Закону на його людиноненависницьких засадах. * * * 1918 року в центральних районах Росії відбулося 245 великих селянських повстань у результаті хлібної монополії «партії нового типу». «Жоден пуд хліба не повинен залишитися в руках тримачів, — давав вказівки Ульянов-Ленін. — Оголосити всіх, хто має надлишок хліба і не вивозить його на зсипні пункти, ворогами народу, віддати їх революційному суду з тим, щоб винним виносити вирок тюремного ув'язнення на термін не менше 10 років, виганяти їх назавжди з общини, а все їхнє майно конфісковувати» [4, С. 23]. «Хліб, як правило, нікуди не йшов далі повітового центру, де його зсипали абияк, і де він здебільшого пропадав і гнив. Озвірілі селяни з ду-бовиною та вилами йшли на кулемети», — підсумував результати цієї політики російський історик І. Бунич [4, С. 24]. Більшовикам треба було створити штучний голод у Росії, перш ніж душити голодоморами Україну. У трагедії українських голодоморів ХХ століття виявляються внутрішня логіка більшовизму, основи, закладені левитами та фарисеями тисячі років тому. «Їхній язик — смертоносна стріла, він оману говорить: устами своїми говорить із ближнім про мир, а в нутрі своєму кладе свою засідку» (Єр. 9, 8). «Засідка» й засвідчує приховану форму діяльності основоположників «науки» обдурювання мас. Усесвітньо відомого ефекту ця лиха «наука» досягла в теорії і в конкретно-історичній практиці більшовизму, переконливо оприлюднила своє левитсько-фарисейське походження. Яким чином, у чому і кого тероризували й обдурювали стародавні левити? Насамперед віровченням, акцентуючи на нетерпимості Єгови-Ягве, творячи злого Бога для одновірців, — закладаючи цим у свою інтелектуально-духовну та керівну діяльність принцип боротьби зі своїм народом. Друга кривда логічно випливає з першої: від імені цієї сутності (Абсолюту) терором управляти вірними, не допускаючи інакомислення, непослуху, тобто витворюючи теократію і розбудовуючи тоталітарні духовно-політичні структури. Ще однією особливістю цієї духовно-політичної течії є фактично прихована (латентна) діяльність як своєрідна форма конспірації, адже справжні цілі жерців невідомі, у їхньому середовищі складався і вдосконалювався культ таємниці. Лише на підставі історичного досвіду ХХ століття доходимо висновку, що головною метою функціонування латентних структур від найдавніших часів до сьогодення було і є керувати племенами, спільнотами, державами, послуговуючись найголовнішими засобами обдурювання та залякування — терором. Тероризування голодомором слід трактувати як убивчий метод управління тими, хто вижив і на генетичному рівні став носієм жаху перед перспективою масового вимирання. У чому виявляється приховане обдурювання? Вимога до юдеїв приносити в жертву першу дитину чоловічої статі, перше ягня, теля, козеня тощо. Чи потрібні Богові вбиті немовлята й первістки від худоби? — а от жерцям, котрі приймали жертви, потрібний був жах в очах молодих подружжів, які позбувалися щонайдорожчої першої дитини. Цей жах відклався в генах усього юдейського народу і давався взнаки при вигляді закривавлених жерців ще й тоді, коли дітей уже не вбивали, а в жертву приносили худобу. Темі жертвоприношень присвячена Третя Мойсеєва книга Левит. Боролися з політикою левитів духовні подвижники — пророки. У книзі Єремії сам Бог Ізраїлів засуджує тих, хто «кров'ю невинних наповнили місце оце, і пагорки побудували Ваалові, щоб палити дітей своїх на огні цілопалення для Ваала, чого не велів Я і не говорив, і що на серце Мені не приходило!» (Єр. 19, 4–5). Сформулюймо прихований задум. Під видимістю служіння Господові принесенням у жертву найсокровеннішого — першої дитини — поставити в залежність (духовну, політичну, психологічну) увесь народ від жерців. Ось і формула привселюдної прихованої роботи. Ставиться про людське око утопічна мета, а реалізується насправді спільно з нею ще одна, політично-практична, — механізм керування суспільством. З ідеологією, номенклатурою, бюрократією, терором, тоталітарним політичним режимом — послуговуючись сучасною термінологією — боролися давньоєврейські пророки. «Народе ти Мій — твої провідники вчинили блудячи тебе і дорогу стежок твоїх сплутали! Господь став на прю, і стоїть, щоб судити народи. Господь іде на суд, щоб судитись зі старшими народу Свого Та з вождями його...» (Іс. 3, 12–14). Тоталітарна система у давній Юдеї підпорядковувала собі й пророків. Зі своїм ідеологом Єзекіїлем, зокрема, вона повелася так: «І їстимеш це, як ячмінного калача, і будеш пекти це на кавалках людського калу, перед їхніми очима» (Єз. 4, 12). Та коли пророк дав пояснення й попросився, Господь змилостивився: «Дивися, Я дав тобі товарячий гній замість людського калу, — і ти зроби на ньому свій хліб!» (Єз. 4, 15). Із цієї «формули Єзекіїля» виводиться «політика живота» — упокорювання примусом до недоїдання і голодування з метою досягнення безумовного послуху тоталітарному режимові та беззастережного управління підвладними. Ведеться така політика щодо конкретних осіб, окремих верств населення та народів від доісторичних часів і до нині. Змістовність «формули» полягає у регламентуванні їжі («буде вагою двадцять шеклів на день, час від часу будеш це їсти. І воду будеш пити мірою, шоста частина гіна» (Єз. 4, 10–11). А покарання голодом — крайнє вираження «політики живота» за непослух перед Господом, а насправді перед злочинною політичною системою, від імені якої й виступали священики та жерці-левити: «Коли Я пошлю на них злі стріли голоду, що будуть нищівними, що пошлю їх понищити вас та примножу голод на вас, то Я зламаю вам підпору хліба» (Єз. 5, 16). «Формула голодомору та людоїдства» (далі — «ф. г. л.») у Старому Заповіті використовується як засторога щодо юдеїв, які не слухаються Господа: «І будеш ти їсти плід утроби своєї, тіло синів своїх та дочок своїх, що дав тобі Господь, Бог твій в облозі та в утиску, яким буде гнобити тебе твій ворог...по всіх твоїх брамах.» (5М. 28, 53–55). Реалізувалася ця лиховісна «ф. г. л.» у середовищі українського селянства після перевороту, вчиненого РСДРП (б) 25. 10. 1917 р. (за старим стилем), та встановлення на левитсько-фарисейських засадах новітнього — більшовицько-радянського — тоталітаризму впродовж 1921–1923, 1932–1933, 1946–1947 років і призвела до людоїдства та масової загибелі від голоду мільйонів українців. «Політика живота» велася у комуністичній теократії диференційовано щодо всіх без винятку верств населення, набуваючи форм геноциду в голодоморні роки. Ґрунтувалася на неповній (частковій) оплаті праці усіх працівників народного господарства, службовців, керівної ланки (номенклатури) та винагородженні чи невинаго-родженні за вислуги в умовах ідеологічно регламентованого тоталітарного суспільства та нерин-кової планово-розподільчої економіки. Створила феномен т. зв. «дешевої робочої сили» в колишньому СРСР, готової в добровільно-примусовому порядку до будь-яких маніпуляцій над собою. Спричинилася внаслідок неповної (часткової) оплати виконаної праці до масового розкрадання загальнонародної (державної) власності на робочих місцях, формування т. зв. «несунів» у середовищі працівників усіх професій та всео-хопної корумпованості управлінців-посадовців і криміналізації всього суспільства. Найнепоміт-ніше це виявилося на етапі т. зв. «розгорнутого будівництва комунізму» в СРСР у 1963–1964 рр. як штучно створена підстава для масового невдоволення політикою М. Хрущова та політичне усунення його як лідера. Найпомітніше — у творенні голодоморів в Україні у ХХ столітті, що маскувалося іншоназиванням як публічне приховування справжніх намірів організаторів голоду. На словах не ставилися завдання виморити голодом українських селян, а віддавалися накази і спускалися плани щодо хлібозаготівлі у голодуючій місцевості (для постачання міського населення, на експорт чи промислову переробку), класової боротьби з «дрібнобуржуазною стихією», допомоги голодуючим у Поволжі, темпів колективізації, конфіскації усіх хлібних ресурсів, занесення на «чорну дошку» невиконавців партійно-державної програми, здачі продовольства тощо — на відміну від прямих погроз давнім юдеям у Біблії винищити їх голодом за непослух Господові. Це становило методологічну основу більшовицького геноциду проти українського народу, а нині це ключ до розуміння специфіки його запрограмованості та здійснення. У більшовицькій термінології сам факт голодоморів як поняття не вловлюється і розпливчато формується в нагальні «чергові завдання радянської влади», що засвідчує публічно-латентну (приховану) її природу. Ці старозаповітні «формули» наповнювалися конкретно-історичним змістом із плином часу, у кожну епоху, в кожному середовищі «обраного народу», де він жив, і були не міфами, а вказівкою до дії та контролю над громадами та їхніми керманичами. Для усвідомлення запрограмованості рабського становища всіх без винятку верств у тій системі, маємо збагнути місткість і цілеспрямованість «формули Єзекіїля» — особливого «довіреного» системи, який сам мусив їсти хліб, спечений перед усіма на посліді. Схоже велося й номенклатурі в радянські часи, попри схиблене уявлення, нібито вона розкошувала. Ні, як і Єзекіїль, привселюдно обезчещена, повинна була відкушувати й ковтати за рознарядками системи і тремтіти перед її всесильністю і непередбачуваністю. На запитання, скільки в'язнів у СРСР, дисидент Буковський відповідав: 250 мільйонів чоловік. За Сталіна усі секретарі райкомів, обкомів, цека уночі спали на робочих місцях, очікуючи можливого телефонного дзвінка вождя, який страждав од безсоння. Він продовжив справу давніх попередників-левитів і розбудував під прикриттям нового ладу на засадах старозаповітного терору достеменний тоталітаризм в ідеалі. Тоталітаризм у Стародавній Юдеї встановився 621 р. до н. е. у зв'язку із проголошенням Повторення Закону священиками та жерцями-левита-ми. Стосовно юдеїв терор на практиці чинився з вимогою приносити в жертву Господові первона-роджених від людей і худобу. Безумовний послух Авраама виконати цей наказ Господа творці Повторення Закону постулювали для всього давньоєврейського народу: «І збудував там Авраам жертівника, і дрова розклав, і зв'язав Ісака, сина свого, і поклав його на жертівника над дровами. І простяг Авраам свою руку, і взяв ножа, щоб зарізати сина свого» (1М. 22, 9–10). Скасування вимоги до юдеїв убивати своїх первонароджених дітей пов'язане з рішенням Господа взяти левитів замість кожного пер-ворідного серед Ізраїлевих синів: «І відділиш ле-витів з-поміж Ізраїлевих синів, і будуть левити Мої... бо вони дані Мені з-поміж Ізраїлевих синів; замість перворідного кожного з Ізраїлевих синів, що розкриває кожну утробу, узяв Я їх собі, бо Мій кожен перворідний серед Ізраїлевих синів, серед людини й серед худоби» (4М. 8, 14–17). За Господнім рішенням взяти жерців-левитів у благодійники для всіх юдеїв постає багатопланова політика священиків і прочитується їхнє вміння здійснювати «історично-прогресивні» діяння з виховною метою. У цій акції простежується соціально-політична функція інституції левитів як охоронців скинії заповіту, котрі до 25-літнього віку готувалися до «праці на службу скинії заповіту... від віку п'ятидесяти літ відійдуть від служби...» (4М. 8, 24–25), а також їхнє походження з молоді, яку гартували, за традицією, до посвяти. Цей малодосліджений донині пласт народної культури, в якій неповнолітні юнаки «вмирали людиною — народжувалися звіром», упродовж довгих років жили у «звіриних союзах» молодих воїнів, а після досягнення повноліття із «звірів» знову ставали людьми, використали творці Повторення Закону, надавши їхній «звіриній» злості статусу верховної духовної сутності та започаткувавши з допомогою «звіриної» сили терор проти свого народу [3]. Ця версія підтверджується самою назвою «левит» — у значенні «молодий лев» — цар звірів, а також їхньою функцією охоронців-жерців фактично знову перевтілюватися і приймати криваві жертви для Господа — різати і чинити цілопалення з ритуальною метою. Левитська помста ворогові [4] з неодмінним вибиванням мізків та відриванням голів відома в історії й узгоджується також із щойно згаданим пластом народної культури, зафіксованим, зокрема, в українській мові словом «зірвиголова». У цьому контексті чіткіше з'ясовується походження кадрової політики в сучасній антикультурі, яка орієнтується на бажані вроджені задатки підібраної людини розбудити в собі звіра й поводитися агресивно, по-лев'ячому, шалено і навіжено, непоступливо, непримиренно, ні на кого не зважати, нічого не остерігатися. Так готують майбутніх лідерів і провідників політики «філософії зла», доводячи до фанатизму й істерії широкі верстви людей. Відповідні риси характеру мали або набули основоположники сіонізму та комунізму, вожді й виконавці їхніх рішень та вказівок на місцях, керівники силових структур і репресивних органів у Радянському Союзі та країнах «соціалістичного табору» в часи тоталітаризму. Отже, рішення Господа припинити приносити дітей у жертву — це відмова від головного системоутворюючого чинника тоталітаризму у Стародавній Юдеї, який у питанні життя або смерті першої дитини ставив увесь народ у залежність від жерців-левитів. У практиці творення комуністичної утопії в СРСР «розсекретився» латентний і підступний характер усіх постулатів марксизму-ленінізму, нав'язаних терором і обдурюванням. Заборона приватної власності не створила, а зруйнувала, знищила господарів, позбавила їх багатств і принизила гідність. Соціально-економічні реформи повинні повернути людей до власності, а власність до людей. Боротьба з релігією — «опіумом народу» та церквою не створила духовно багатшу людину, а спустошила її і підірвала основи культури. Це реалізація найбільш руйнівних, прихованих задумів під нібито прогресивними гаслами «зміни старого світу». Боротьба за соціальну справедливість перетворилася на фізичне винищення верств населення — аристократії, підприємців, селянства, інтелігенції. Отже, соціальною однорідністю їхніх нащадків, які втратили створені попередниками духовно-культурні та матеріальні основи, боротьба за нібито соціальну справедливість перетворилася на зрівнялівку. Це гасло творців Французької революції 1789 року, попередників комуністів. У Франції ідея рівності руйнувала станову систему, в радянській країні ще й урівняла обдароване, талановите з посереднім та пристосовницьким і унеможливила творення національної еліти, формування високого соціального престижу обдарованих особистостей. «Не висовуйся!» — гасло соціалізму. І Жовтневий переворот у Росії, і розпад Радянського Союзу уможливила організована латентними структурами «високопрофесійна»до-помога. «Процес пішов» і виявив знайому стилістику першоджерел. У результаті, як і після 1917 року, повторилося організоване вивезення національних багатств за кордон і цим підживлення економіки Заходу, а проголошена демократія виявилася керованою, отже, не демократією, і містить ту ж саму небезпеку, як і недавній «розвинутий соціалізм». Такий остаточний результат діяльності Російської соціал-демократичної партії (більшовиків) (РСДРП (б) — ВКП (б) — КПРС — насправді підставної спеціалізованої організації (служби) левитсько-фарисейської духовно-політичної течії в юдаїзмі, яка діяла у прихованих (таємних) формах на рівні постановки мети діяльності і вироблення ідеології та створення ідеологічних програм, удаючись до іншоназивання (інакомовлення) як методу публічної конспірації та введення в оману членів партії, народу і світового співтовариства. Упродовж 1917 — 1991 рр. ця течія керувалася марксистсько-ленінською ідеологією та користувалася її термінологією іншоназивання (іна-комовлення) і відповідно діяла методами терору у державному будівництві та управлінні соціально-економічною, духовною, культурною та іншими сферами суспільної життєдіяльності. Організувала в 1921–1923, 1932–1933, 1946–1947 роках і здійснила завдяки механізму більшовицько-радянського тоталітарного ладу штучні голодомори в Україні. В останні десятиліття існування втратила почуття реальності і діяла у віртуальній (уявній) дійсності, не маючи коріння в національному ґрунті та не усвідомлюючи свого історичного завдання, можливостей і відповідальності перед народом. Як агент впливу світових латентних структур у період суспільної перебудови 1985–1991 рр. підпорядкувала їм проголошену в СРСР «нову історичну спільність — радянський народ» і передоручила свою політику упокорення мас через недоїдання та голодування в якісно нових умовах позірного народовладдя — керованої псевдодемократії. Як негативний інтелектуально-моральний феномен РСДРП (б) — ВКП (б) — КПРС має всесвітньо-історичне значення і засвідчує своїм прикладом долю спецслужбівських новотворів та підпорядкованих їм суспільств у минулому і застерігає людство на майбутнє. Отже, «філософія зла» виявила граничну керованість суспільством методами терору, демагогії та іншоназивання (інакомовлення) і підірвала основи духовної культури та цивілізованості. Вона варіювалася й розвивала методології таємного впливу на політичну та партійно-державну діяльність в СРСР та інших країнах «соціалістичного табору», а нині реалізується у керованих псевдодемократіях фрагментарно, без застосування на теперішньому етапі всеохопного терору — у межах демагогії (обдурювання) та іншоназивання. Втім, у керованому латентними структурами суспільстві «філософія зла» зберігає потенційні можливості до реалізації. Нині вона створює і підтримує функціонування системи самознищення в суспільстві. Більшовизм не зник на генному рівні і нині розвивається у формах псевдодемократії. Ненависницьку спрямованість руйнівних процесів фіксує термін «кинути»: будь-кого чи й усе суспільство у жебракування, забравши в нього заощадження та власність, зупинивши виробництво, перекривши кисень освіті, науці, культурі. В економіці: під виглядом приватизації як передачі усуспільненої власності її законному власникові — народові, з метою перетворення його в господаря своєї долі, відбулося фактичне розкрадання національного добра злочинцями, які вміють грабувати, а не господарювати. У політичній сфері: ведеться системна компрометація самої ідеї народовладдя; так нещодавно проголошувана ідея вносити поправки до Конституції на референдумі — найнебезпечніший удар, що його ледве не завдала та сила, яка годує обіцянками дезорієнтованих схибленою демократією. «Ініціатива» поправляти Основний Закон референдумами остаточно добиває розум у житті і руйнує ідею державності, бо це мають робити законотворці-фахівці (у першому, другому, третьому читаннях), а не широкі маси, які навіть приблизно не розуміються у соціально-спеціальних питаннях. У духовно-культурному аспекті: під приводом деідеологізації та прилучення до культури Заходу насправді підриваються основи культури та цивілізованого життя, насаджуються культ насильства, бездуховність та ниці інстинкти. Керованість з боку латентних структур простежується в країнах Заходу. У другій половині ХХ століття вони значною мірою втратили державний суверенітет у питаннях внутрішньої та зовнішньої політики і не в змозі захистити національні інтереси свого корінного населення в умовах масового переселення емігрантів. Завдання держави не виконується під приводом дотримання прав людини, відтак усе стає з ніг на голову: право цілого — народу, нації — підпорядковується праву частини цього цілого (у Франції — арабам, у Німеччині — туркам), що об'єктивно спричинює міжнаціональні протистояння і загрожує неминучими суспільними катаклізмами. Будь-яке порушення проблеми на рівні фіксації наражається на звинувачення в націоналізмі, фашизмі, антисемітизмі і карається згідно з законами демократії так само, як у тоталітарному радянському суспільстві каралося за «буржуазний» націоналізм, «схиляння перед Заходом» чи «замилування старовиною». По суті, Захід настільки ж збудував «демократію», як Схід — «соціалізм»: обидві «суспільно-економічні формації» виявилися викривленими в духовному, суспільному, економічному плані і підпорядкованими утаємненій невидимій третій силі — латентній. Президенти провідних країн, прем'єр-міністри, політики остерігаються звинувачень в антисемітизмі за будь-які небажані для латентних структур ідеї, ініціативи чи висловлювання, які вочевидь не містять ан-тиєврейських мотивів. Це демонструє цілковиту залежність західного народовладдя від невидимої влади. Сьогодні така «демократія» функціонує поки що в межах неповної структури старозаповітної політики, без терору. Коріння катаклізмів, які, можливо, таким чином плануються, — у зневажених правах націй, а «спеціалізовані» структури демократій уже сьогодні вміють піддавати тортурам, ґвалтувати, катувати по-більшовицькому, по-нацистському, по-фашистському. За наказами згори тероризували в'язнів у Багдаді, в Україні — народних депутатів з опозиційних партій та блоків після парламентських виборів 2002 року, а також на виборах 2004 року у Мукачевому. У керованих невідь-звідки суспільствах така сегментна державна практика загрожує перерости у всеохопний терор за повноструктурною формулою від левитів. Нині система самознищення функціонує у світовому обширі і полягає у глобальній загрозі цілковитого підпорядкування світової політики та життя народів світу латентним структурам на засадах всеохопного тоталітаризму в ідеалах, створених священиками-левитами в релігійно-духовній сфері і варійованих їхніми ідейними наступниками в інших галузях суспільної життєдіяльності — в політиці, державотворенні, економіці, культурі, побуті тощо. Діє вона як політика «філософії зла» у публічно-латентному (прихованому) режимі індивідуалізовано щодо кожного суспільства і засвідчує системно підготовлену глобальну суспільну провокацію на методологічних засадах духовно-політичної кухні ле-витів-фарисеїв. Поборотися з нею, це насамперед — зрозуміти її теоретичні підоснови у конкретних проявах у житті в цілому та в деталях. Таке підвладне людському розумові, мисленню, науці. До організованих більшовицькою партією голодоморів 1921–1923, 1932–1933, 1946–1947 років в Україні спрямовувала священницько-левитська традиція від часів її утвердження в І тисячолітті до н. е. у Стародавній Юдеї. Чому? Це окреме питаня. Цю поразку розуму й духу маємо розглядати в контексті всієї духовно-політичної історії людства. Література 1. Афанасьев Г. Е. Условия хлебной торговли во Франции в конце ХУІІІ века. — Одесса, 1892. — С. 249–298. 2. Цит. за: Бунич И. Золото партии. — К. — СПб., 1999. 3. Балушок В. Обряди ініціацій українців та давніх слов'ян. — Львів-Нью-Йорк: Видавництво М. П. Коць, 1998. —С. 123–191. 4. Мельгунов С. Красный террор в России 1918 — 1923. — М., 1990. |
передплатний індекс 09881 | про видання | реклама у виданні | контакти | попередня версія сайту |