головнаконтактна інформація
Персонал - журнал інтелектуальної еліти РУБРИКИ
№ 9/2005 
Персонал № 9/2005
архів номерів
рік: 2008   2007   2006   2005   
2004   2003   2002
Аналітичний щотижневик Персонал-плюс







Новини Академії

Нарада керівників регіональних організацій УКП

22 серпня у Києві відбулась нарада керівни­ків регіональних організацій Української Кон­сервативної партії. Перед учасниками наради виступив голова Української Консервативної партії Георгій Щокін з доповіддю, у якій про­аналізував сучасний політичний та економіч­ний стан України. Голова УКП запропонував створити при регіональних осередках УКП Українські культурно-просвітницькі центри для піднесення української культури. Він ок­реслив основні напрямки в роботі УКПЦ, а са­ме — робота з творчою інтелігенцією, з вчите­лями української мови та історії України, а та­кож сприяння розвитку мережі сільських та ра­йонних бібліотек. На думку Георгія Щокіна, основа основ україн­ського суспільства — ук­раїнська територіальна громада, зі статутом якої були ознайомлені присутні. Громадська організація «Українська громада» об'єднує своїх членів на засадах гума­нізму, демократії, націо­нальної свідомості і спрямована на задово­лення та захист соціаль­них, економічних, націо­нально-культурних пот­реб громадян. При УКПЦ пропонується створити Народні уні­верситети, які б учили основам політичної думки, правознавства та економічних знань. Виходячи зі специфіки регіонів, при УКПЦ мають діяти консульта­ційні пункти. Стрижнем територіальної громади повинно стати україн­ське козацтво.

З доповіддю про стан та перспективи розбудо­ви Української Консер­вативної партії висту­пив перший заступник голови УКП Микола Дробноход. Серед обго­ворених питань: ство­рення регіональних гро­мадських організацій «Українська громада» та козацьких формувань з охорони громадського порядку; розгортання системи партійно-політичного навчання УКП; створення Федерації юристів України і її регі­ональних підрозділів.

Про фінансово-економічний стан регіональ­них підрозділів УКП розповів перший віце-президент з соціально-економічного розвитку Ростислав Щокін.

В обговоренні питань взяли участь Леонтій Сандуляк (Чернівці), Віталій Дяченко (Хар­ків).

Нарада директорів регіональних підрозділів МАУП

22 серпня у президії Міжрегіональної Акаде­мії управління персоналом відбулась нарада директорів регіональних підрозділів МАУП.

Перший віце-президент з соціально-еконо­мічного розвитку Ростислав Щокін розповів про фінансово-економічний стан регіональ­них підрозділів Академії. Про актуальні проб­леми ліцензування регіональних підрозділів МАУП доповів віце-президент з навчальної роботи Володимир Яровой.

У ході засідання підведено підсумки роботи регіональних підрозділів Академії у 2004– 2005 навчальному році та обговорено основні завдання по вдосконаленню науково-методич­ної роботи Академії у наступному 2005–2006 навчальному році.

Журналісти телеканалу «Аль-Джазіра» в МАУП

Цього тижня Міжрегіональну Академію уп­равління персоналом відвідала знімальна гру­па телеканалу «Аль-Джазіра» (араб. «півос­трів»). Це супутниковий телеканал, що ціло­добово транслює новини, аналітичні матеріа­ли, ток-шоу та документальні фільми араб­ською мовою. Аудиторія каналу становить близько 35 млн осіб. Штаб-квартира розташо­вана у місті Доха (Катар). Корпункти каналу працюють у 31 країні світу.

Журналісти зустрілись зі студентами та вик­ладачами МАУП, а також із директором Укра­їнсько-Арабського інституту міжнародних відносин ім. Аверроеса Закут Салахом та віце-президентом зі ЗМІ Юрієм Бондарем. Мета візиту гостей — зняти документальний фільм про життя звичайних людей під час Помаран­чевої революції в Україні, про переживання, надії та прагнення учасників тих подій. Зокре­ма журналістів телеканалу зацікавила участь студентів та працівників МАУП у Помаранче­вій революції.

Волонтери МАУП

Цього літа кращі студенти Інституту соці­альних наук ім. Гейдара Алієва МАУП пра­цювали психологами за волонтерською прог­рамою у дитячому таборі «Супутник» у Пущі Водиці. Майбутні магістри психології нада­вали психологічну допомогу дітям, які при­були до табору на відпочинок.

Ректор МАУП Микола Головатий: «Пози­тивні результати роботи МАУП зі школами щодо профілактики і попередження шкідли­вих звичок, залежностей, це стосується тютю-нопаління, наркотиків, СНІДу, дали поштовх до продовження практики такої соціальної ро­боти. Міжрегіональна Академія управління персоналом готує спеціалістів з медичної та практичної психології. Цього року вони пра­цюють за волонтерською програмою. Це роз'яснювальна, педагогічна робота, тренінги, розроблені студентами і викладачами кафедр психології МАУП. Водночас — це підвищення професійної кваліфікації наших студентів-ма-гістрів, психологів та медиків». Разіда Ткач, керівник Центру психологічної діагностики та консуль­тування МАУП: «Ми називаємо нашу програ­му волонтерською, ос­кільки, як відомо, пси­хологи — люди благо­родної професії. Мало здобути знання, прак­тичні навички, — важли­во бути гуманістами за своєю природою. Табір “Супутник” організував Київський центр соці­альних служб молоді, тут відпочивають діти з багатодітних   родин,   з родин, де недостатня батьківська опіка, діти-сироти, проблемні діти. За угодою між Київ­ським центром соціальних служб молоді та МАУП, тут працюють наші психологи. Наша програма спрямована на те, щоб створити ма­ленькі групи з тих дітей, яким потрібна психо­логічна допомога. Це агресивні або сором'яз­ливі діти, або діти, які пережили насилля з бо­ку дорослих. Наша програма полягає у тому, щоб надати психологічну допомогу і психоло­гічну реабілітацію цим дітям. Групи маленькі, щоб кожна дитина отримала максимум уваги, тому частина волонтерів проводять індивіду­альні заняття. Діти потребують уваги дорос­лих, уваги професійних психологів, це допо­магає їхньому становленню як особистості».

Юні підопічні сприймають волонтерську програму дуже добре. Крім психологічних бе­сід, програма побудована на психологічних тренінгах та психологічних іграх. Наші сту-денти-волонтери, майбутні магістри психоло­гії МАУП, розробили сценарії, за допомогою яких діти отримують необхідні знання і на­вички. Наприклад, була розроблена волонтер­ська програма із ефективного спілкування, її здійснює Юлія Ворошніна. Ольга Муравська готує дітей до школи, тобто кожен волонтер спеціалізується на певній програмі і орієнту­ється на групу дітей певного віку. Так, декіль­ка волонтерів спрямовують свої зусилля на те, щоб допомогти дітям усвідомити сенс і цін­ності життя. Майбутні магістри психології розповіли про свою роботу з дітьми.

Неля Лисенко, студентка МАУП: «У моїй групі десять дівчат і десять хлопчиків. Я пра­цюю з дуже енергійними і активними підліт­ками, заняття спрямовані на зменшення емо­ційної перенапруги, на врегулювання психіч­них станів та розширення спектру позитивних емоцій, за допомогою рушійної та танцюваль­ної активності, а також релаксаційних технік. Так діти вчаться впливати на свій емоційних стан. Переважно це розслаблення, заспокоєн­ня і покращення настрою. Якщо дитина при­ходила на заняття в напруженому стані, то до кінця заняття такий стан значно знижувався і настрій покращувався. Спостерігаючи за діть­ми в групі, можу сказати, що така практика, безумовно, допоможе їм у майбутньому краще вирішувати психологічні проблеми і пережи­вати конфліктні ситуації, що трапляються у житті».

Олена Сальникова, студентка МАУП: «Я працюю з молоддю, моя програма називається “Твоє життя — твій вибір”, вона спрямована на формування відповідального ставлення до власного здоров'я у підлітків та молоді, ос­кільки саме в цьому віці відбувається засвоєн­ня певних норм і зразків поведінки, визначен­ня цінностей. Одне заняття присвячене бачен­ню власних перспектив і майбутнього підліт­ками. Діти беруть активну участь у тренінгу, відчувається їхня вдячність і взаємодія з пси­хологом. Вони стали розкутішими, впевнени­ми у собі, навчились висловлювати свою по­зицію».

Олеся Захарченко, студентка МАУП: «У та­борі є діти, які потребують індивідуальних за­нять, моя робота спрямована на корекцію по­ведінки, в роботі я використовую різні мето­ди, тести, проективні методики. Наприклад, коли дитині важко говорити про щось із нез­найомою людиною, використовують малю­нок, аналізуючи його, можна зрозуміти думки дитини. Так, один хлопчик, з яким я займа­лася, відчував дискомфорт у присутності сво­го друга. У розмові він не акцентував на цьо­му увагу, але аналіз малюнка показав, що його друг подібний поведінкою до тата. Якщо прийняти твердження, що мати всіх комплек­сів — це сім'я, то зрозуміло, звідки в дитини проблеми у спілкуванні з однолітками. Потім розробляються рекомендації батькам, на що звернути увагу, а що неприпустимо у вихо­ванні. Коли бачиш результати своєї роботи, розуміючи, що вона не даремна, то з надією дивишся в майбутнє».

Людмила Крилова, студентка МАУП: «Я працюю з дітьми 7–11 років з багатодітних ро­дин. Моя програма спрямована на вирішення проблем у спілкуванні дітей між собою і з батьками, на згуртування дітей, підвищення їхньої самооцінки. У моїй програмі є вправи, які діти роблять разом, і я даю їм зрозуміти, що коли вони роблять щось разом, то це вийде краще і швидше».

Олена Письменна, студентка МАУП: «Моя програма вчить дітей робити правильний ви­бір. Дітям пропонують різні ситуації, в оцінці яких стикаються моральні цінності різного рівня, завдання дітей — вирішити ці моральні дилеми. Також я працюю за програмою “Діти вулиці”. Цінності таких дітей відрізняються від тих, які ростуть у нормальних сім'ях, і ви­магають значної корекції. Важливо показати таким дітям, що вони не самотні у своїх проб­лемах».

Після психологічних занять у таборі діти по­вертаються до звичного, часто складного, жит­тя у родинах. Однак знання, здобуті тут під час занять з уважними психологами, стануть їм у пригоді в повсякденному житті.



передплатний індекс 09881 про видання | реклама у виданні | контакти | попередня версія сайту