РУБРИКИ |
|
№ 9/2005 | |
архів номерів
|
Новини АкадеміїНарада керівників регіональних організацій УКП22 серпня у Києві відбулась нарада керівників регіональних організацій Української Консервативної партії. Перед учасниками наради виступив голова Української Консервативної партії Георгій Щокін з доповіддю, у якій проаналізував сучасний політичний та економічний стан України. Голова УКП запропонував створити при регіональних осередках УКП Українські культурно-просвітницькі центри для піднесення української культури. Він окреслив основні напрямки в роботі УКПЦ, а саме — робота з творчою інтелігенцією, з вчителями української мови та історії України, а також сприяння розвитку мережі сільських та районних бібліотек. На думку Георгія Щокіна, основа основ українського суспільства — українська територіальна громада, зі статутом якої були ознайомлені присутні. Громадська організація «Українська громада» об'єднує своїх членів на засадах гуманізму, демократії, національної свідомості і спрямована на задоволення та захист соціальних, економічних, національно-культурних потреб громадян. При УКПЦ пропонується створити Народні університети, які б учили основам політичної думки, правознавства та економічних знань. Виходячи зі специфіки регіонів, при УКПЦ мають діяти консультаційні пункти. Стрижнем територіальної громади повинно стати українське козацтво. З доповіддю про стан та перспективи розбудови Української Консервативної партії виступив перший заступник голови УКП Микола Дробноход. Серед обговорених питань: створення регіональних громадських організацій «Українська громада» та козацьких формувань з охорони громадського порядку; розгортання системи партійно-політичного навчання УКП; створення Федерації юристів України і її регіональних підрозділів. Про фінансово-економічний стан регіональних підрозділів УКП розповів перший віце-президент з соціально-економічного розвитку Ростислав Щокін. В обговоренні питань взяли участь Леонтій Сандуляк (Чернівці), Віталій Дяченко (Харків). Нарада директорів регіональних підрозділів МАУП22 серпня у президії Міжрегіональної Академії управління персоналом відбулась нарада директорів регіональних підрозділів МАУП. Перший віце-президент з соціально-економічного розвитку Ростислав Щокін розповів про фінансово-економічний стан регіональних підрозділів Академії. Про актуальні проблеми ліцензування регіональних підрозділів МАУП доповів віце-президент з навчальної роботи Володимир Яровой. У ході засідання підведено підсумки роботи регіональних підрозділів Академії у 2004– 2005 навчальному році та обговорено основні завдання по вдосконаленню науково-методичної роботи Академії у наступному 2005–2006 навчальному році. Журналісти телеканалу «Аль-Джазіра» в МАУПЦього тижня Міжрегіональну Академію управління персоналом відвідала знімальна група телеканалу «Аль-Джазіра» (араб. «півострів»). Це супутниковий телеканал, що цілодобово транслює новини, аналітичні матеріали, ток-шоу та документальні фільми арабською мовою. Аудиторія каналу становить близько 35 млн осіб. Штаб-квартира розташована у місті Доха (Катар). Корпункти каналу працюють у 31 країні світу. Журналісти зустрілись зі студентами та викладачами МАУП, а також із директором Українсько-Арабського інституту міжнародних відносин ім. Аверроеса Закут Салахом та віце-президентом зі ЗМІ Юрієм Бондарем. Мета візиту гостей — зняти документальний фільм про життя звичайних людей під час Помаранчевої революції в Україні, про переживання, надії та прагнення учасників тих подій. Зокрема журналістів телеканалу зацікавила участь студентів та працівників МАУП у Помаранчевій революції. Волонтери МАУПЦього літа кращі студенти Інституту соціальних наук ім. Гейдара Алієва МАУП працювали психологами за волонтерською програмою у дитячому таборі «Супутник» у Пущі Водиці. Майбутні магістри психології надавали психологічну допомогу дітям, які прибули до табору на відпочинок. Ректор МАУП Микола Головатий: «Позитивні результати роботи МАУП зі школами щодо профілактики і попередження шкідливих звичок, залежностей, це стосується тютю-нопаління, наркотиків, СНІДу, дали поштовх до продовження практики такої соціальної роботи. Міжрегіональна Академія управління персоналом готує спеціалістів з медичної та практичної психології. Цього року вони працюють за волонтерською програмою. Це роз'яснювальна, педагогічна робота, тренінги, розроблені студентами і викладачами кафедр психології МАУП. Водночас — це підвищення професійної кваліфікації наших студентів-ма-гістрів, психологів та медиків». Разіда Ткач, керівник Центру психологічної діагностики та консультування МАУП: «Ми називаємо нашу програму волонтерською, оскільки, як відомо, психологи — люди благородної професії. Мало здобути знання, практичні навички, — важливо бути гуманістами за своєю природою. Табір “Супутник” організував Київський центр соціальних служб молоді, тут відпочивають діти з багатодітних родин, з родин, де недостатня батьківська опіка, діти-сироти, проблемні діти. За угодою між Київським центром соціальних служб молоді та МАУП, тут працюють наші психологи. Наша програма спрямована на те, щоб створити маленькі групи з тих дітей, яким потрібна психологічна допомога. Це агресивні або сором'язливі діти, або діти, які пережили насилля з боку дорослих. Наша програма полягає у тому, щоб надати психологічну допомогу і психологічну реабілітацію цим дітям. Групи маленькі, щоб кожна дитина отримала максимум уваги, тому частина волонтерів проводять індивідуальні заняття. Діти потребують уваги дорослих, уваги професійних психологів, це допомагає їхньому становленню як особистості». Юні підопічні сприймають волонтерську програму дуже добре. Крім психологічних бесід, програма побудована на психологічних тренінгах та психологічних іграх. Наші сту-денти-волонтери, майбутні магістри психології МАУП, розробили сценарії, за допомогою яких діти отримують необхідні знання і навички. Наприклад, була розроблена волонтерська програма із ефективного спілкування, її здійснює Юлія Ворошніна. Ольга Муравська готує дітей до школи, тобто кожен волонтер спеціалізується на певній програмі і орієнтується на групу дітей певного віку. Так, декілька волонтерів спрямовують свої зусилля на те, щоб допомогти дітям усвідомити сенс і цінності життя. Майбутні магістри психології розповіли про свою роботу з дітьми. Неля Лисенко, студентка МАУП: «У моїй групі десять дівчат і десять хлопчиків. Я працюю з дуже енергійними і активними підлітками, заняття спрямовані на зменшення емоційної перенапруги, на врегулювання психічних станів та розширення спектру позитивних емоцій, за допомогою рушійної та танцювальної активності, а також релаксаційних технік. Так діти вчаться впливати на свій емоційних стан. Переважно це розслаблення, заспокоєння і покращення настрою. Якщо дитина приходила на заняття в напруженому стані, то до кінця заняття такий стан значно знижувався і настрій покращувався. Спостерігаючи за дітьми в групі, можу сказати, що така практика, безумовно, допоможе їм у майбутньому краще вирішувати психологічні проблеми і переживати конфліктні ситуації, що трапляються у житті». Олена Сальникова, студентка МАУП: «Я працюю з молоддю, моя програма називається “Твоє життя — твій вибір”, вона спрямована на формування відповідального ставлення до власного здоров'я у підлітків та молоді, оскільки саме в цьому віці відбувається засвоєння певних норм і зразків поведінки, визначення цінностей. Одне заняття присвячене баченню власних перспектив і майбутнього підлітками. Діти беруть активну участь у тренінгу, відчувається їхня вдячність і взаємодія з психологом. Вони стали розкутішими, впевненими у собі, навчились висловлювати свою позицію». Олеся Захарченко, студентка МАУП: «У таборі є діти, які потребують індивідуальних занять, моя робота спрямована на корекцію поведінки, в роботі я використовую різні методи, тести, проективні методики. Наприклад, коли дитині важко говорити про щось із незнайомою людиною, використовують малюнок, аналізуючи його, можна зрозуміти думки дитини. Так, один хлопчик, з яким я займалася, відчував дискомфорт у присутності свого друга. У розмові він не акцентував на цьому увагу, але аналіз малюнка показав, що його друг подібний поведінкою до тата. Якщо прийняти твердження, що мати всіх комплексів — це сім'я, то зрозуміло, звідки в дитини проблеми у спілкуванні з однолітками. Потім розробляються рекомендації батькам, на що звернути увагу, а що неприпустимо у вихованні. Коли бачиш результати своєї роботи, розуміючи, що вона не даремна, то з надією дивишся в майбутнє». Людмила Крилова, студентка МАУП: «Я працюю з дітьми 7–11 років з багатодітних родин. Моя програма спрямована на вирішення проблем у спілкуванні дітей між собою і з батьками, на згуртування дітей, підвищення їхньої самооцінки. У моїй програмі є вправи, які діти роблять разом, і я даю їм зрозуміти, що коли вони роблять щось разом, то це вийде краще і швидше». Олена Письменна, студентка МАУП: «Моя програма вчить дітей робити правильний вибір. Дітям пропонують різні ситуації, в оцінці яких стикаються моральні цінності різного рівня, завдання дітей — вирішити ці моральні дилеми. Також я працюю за програмою “Діти вулиці”. Цінності таких дітей відрізняються від тих, які ростуть у нормальних сім'ях, і вимагають значної корекції. Важливо показати таким дітям, що вони не самотні у своїх проблемах». Після психологічних занять у таборі діти повертаються до звичного, часто складного, життя у родинах. Однак знання, здобуті тут під час занять з уважними психологами, стануть їм у пригоді в повсякденному житті. |
передплатний індекс 09881 | про видання | реклама у виданні | контакти | попередня версія сайту |