РУБРИКИ |
|
№ 10/2005 | |
архів номерів
|
Спогади та роздуми про «національний фактор» в академічній науці (закінчення)Геннадій БЕРДИШЕВ С. М. Гершензон завдає ударуКілька строків я був членом партбюро факультету. Мене й нашу кафедру завжди підтримував академік П. Г. Богач, який був директором Інституту фізіології Київського університету, проректором з навчальної роботи. С. М. Гершензон спробував нацькувати на мене декана біологічного факультету Б. Г. Новікова, але після розмови з Богачем декан покинув свої нападки й став співпрацювати зі мною, намагаючись впливати на мене й співробітників кафедри. Наступною спробою Гершензона розвалити кафедру стала діяльність доцента О. Л. Голинської, донька якої була в нього аспіранткою. Голинська влаштовувала скандали на засіданнях кафедри, писала на мене доповідні в різні інстанції, нацьковувала незадоволених співробітників кафедри й лабораторії. Але майже всі її спроби були безрезультатні, тому що всім був відомий її склочний характер, і ніхто її серйозно не сприймав. Переконавшись у безрезультативності своїх атак проти мене, вона змінила тактику й стала ледве не моєю однодумницею в боротьбі за розвиток кафедри. Я особисто її не переслідував, але завжди зважав на її хворобливий характер. Зрештою ми знайшли спосіб мирного співіснування. Не змінився лише її соратник — доцент В. С. Коновалов, своєрідна людина, що страждає манією переслідування. У всіх своїх нещастях він звинувачував мене. Я його висунув на посаду завідувача навчальною базою факультету «Жуків хутір». Тут ми проводили селекційні й інші наукові дослідження, студенти відбували літню практику з генетики. На базі був великий курятник: розводили курей, качок, гусей, у ставках було багато риби, на базі була пасіка. Як заповзятлива людина, В. С. Коновалов почав торгувати рибою, птахами, медом, взяв на більшу зарплату свою дружину й доньку. Ревізія розкрила всі його махінації й новий ректор В. В. Скопенко пригрозив цьому «бізнесмену», що, якщо він не виїде з Києва, то йому загрожує в'язниця. Захистивши докторську дисертацію, Коновалов виїхав у Житомирський сільськогосподарський інститут завідувати кафедрою генетики й селекції. З його від'їздом зменшилася кількість анонімок на мене, наприклад, про те, що я листуюся зі зрадником Батьківщини випускником кафедри, моїм найближчим співробітником В. В. Васильцем, який як особа єврейської національності разом із батьками виїхав на постійне місце проживання в Нью-Йорк. Більш вдалим виявився інший хід, придуманий С. М. Гершензоном. На кафедрі біофізики працював інженером радіофізик С. Н. Храпунов, який захоплювався генетикою й хотів поступити на заочне відділення на нашій кафедрі. Я поговорив з деканом, умовив посприяти йому в зарахуванні на спеціальність «генетика» на заочне відділення. Коли його зарахували студентом-заочником, я перевів його на посаду старшого інженера кафедральної проблемної лабораторії. Правда, я був здивований тим, як легко кафедра біофізики й особисто П. Г. Богач відпустили свого співробітника. Я виділив С. Н. Храпунову кращу кімнату лабораторії на 4 поверсі головного корпусу КДУ, віддав йому телефон, зібрав довкола нього групу талановитих співробітників. Він учився й одночасно робив кандидатську дисертацію про гістони. Коли закінчив біофак й отримав диплом, то відразу ж захистив кандидатську дисертацію. Я дав йому ще більше співробітників і спланував докторську дисертацію. Незабаром зробив асистентом, старшим викладачем, а потім і доцентом кафедри. Інші співробітники лабораторії й кафедри завжди ставили мені в докір те, що я так енергійно піклуюся про науковий ріст Храпунова. Одного разу я побачив його брата, який мав типову семітську зовнішність: кучеряве волосся, товсті губи, чорні очі. Виявилося, що С. Н. Храпунов по матері — чистий єврей, лише батько в нього росіянин, який і дав йому прізвище. Вражений цим відкриттям, я почав згадувати його стосунки з С. М. Гершензоном і переконався, що він підсаджена качка мого наукового супротивника. Саме від нього йшли найотрутніші анонімки. Наприклад, через чвари з чо-ловіком-алкоголіком і забіякою повісилася лаборантка кафедри Таня Пушенко, яку я підготував до вступу на біофак, і власне кажучи, забезпечив її вступ у лави студентів кафедри. Чоловік її бив, і вона з горя повісилася у себе в будинку. З'явилася анонімка, що я спокусив лаборантку, й вона саме через це повісилася. Велася судова справа, і з'ясували, що причина самогубства — побиття її чоловіком, розлучення з дитиною, яку він забрав і відвіз до матері. Анонімка виявилася брехливою від початку до кінця, але, оцінюючи її стиль і деталі подій, я зрозумів, що писав її Храпунов, лаборанткою якого й була Пушенко. Тільки він знав такі подробиці її життя, які не знав ніхто і які були вміло обіграні в анонімці. Храпунов часто бачився з Гершензоном і доповідав йому про всі події в університеті, на факультеті й на кафедрі. Разом вони виробляли плани стосовно кафедри й особисто мене. За порадою С. Н. Храпунова вони перетягнули па свою сторону академіка Г. Х. Мацуку, який раніше до мене добре ставився. Мацука хотів, щоб президія УТГіС розташовувалася не на кафедрі генетики КДУ, а в нього в Інституті молекулярної біології й генетики. Але основною перешкодою для здійснення його планів був я. Якби вдалося забрати мене з кафедри, то Президія УТГіС, рахунок на 20–30 тис. рублів, печатка й бланки, можливість керувати 30 тис. членами товариства перейшли б до нього, в Інститут молекулярної біології й генетики. Г. Х. Мацука організував у себе в Інституті філію кафедри біохімії, якою завідував декан факультету Н. Є. Кучеренко, який був другом нового ректора КДУ професора В. В. Ско-пенка. Хоча Кучеренко ставився до мене зовні терпимо, але в Академії наук України були потужні важелі впливу на нього й на нового ректора — їхнє бажання стати академіками АН України. Мене все це сильно турбувало, і я обговорив способи захисту з академіком П. Г. Богачем. Він обіцяв мені допомогти. С. Н. Храпунов інспірував скандал з аспірантом з Азербайджану Ш. А. Асадовим, який після закінчення аспірантури раптом захотів залишитися асистентом кафедри або науковим співробітником кафедральної лабораторії. Асадов погано знав російську мову й не міг залишитися на викладацькій роботі. Я пропонував йому роботу за спеціальністю в інших установах, але він і чути не хотів про це — тільки КДУ. Він почав писати сотні скарг в усі інстанції: у ЦК КПРС, ЦК КПУ, у Раду Міністрів СРСР, УРСР й в інші — аж до ООН. Скарги Асадова сильно підірвали мій авторитет перед ректором й деканом. Справа дійшла навіть до заступника міністра вищої й середньої фахової освіти, що виразив мені невдоволення. А Храпунов роздмухував ще один скандал усередині проблемної лабораторії, пов'язаний із П. З. Степаненком. Вихованець кафедри фізіології КГУ, він був відомий скандальним характером, хоча володів методами дослідження розумової діяльності пацюків і мишей, що мене тоді сильно цікавило. Взявши з нього обіцянку не скандалити, я погодився з проханням академіка П. Г. Богача приєднати його групу з п'яти осіб до створеної мною на факультеті проблемної лабораторії генетики індивідуального розвитку (у лабораторії стало 60 осіб). Поки був живий Богач, Степаненко свої скандали гасив усередині кафедри й лабораторії. Однак незабаром (у травні 1982 р.) Богач помер від раку нирки. Він знав, що в нього рак нирки, що він незабаром помре, тому викликав усіх своїх найближчих співробітників й 20–30 хвилин з кожним розмовляв. У нашій розмові ми обговорили перспективи досліджень за темою «Гіпоталамус і гени», яка його дуже цікавила. Ми говорили тільки про майбутні дослідження, ні на що більше в розмові не відволікалися. Склали програму досліджень у межах відділу фізіологічної генетики Інституту фізіології КДУ, директором якого він був. Дотепер пам'ятаю його слабкий потиск руки й прощальний погляд. Обоє ми розуміли, що бачимося на землі останній раз. Через кілька тижнів він помер. Я кинув жменю землі на його труну в могилі на Байковому кладовищі, був на поминках небіжчика. Факультет пам'ятає цього талановитого вченого, лектора, організатора науки, який залишив глибокий слід у душах своїх численних учнів. На стінах створеного ним Інституту фізіології при Київському університеті на його честь встановлена меморіальна дошка. Смерть Богача залишила мене без підтримки перед могутніми ворогами, слабкими друзями та байдужими нейтралами, які не бажали вплутуватися в зайву боротьбу. Мої друзі самі були під прицілом могутніх ворогів і були обмежені в оборонних діях. Не стримуваний П. Г. Богачем, зірвався з ланцюга П. З. Степаненко, забуянили деякі інші співробітники моєї лабораторії й кафедри. За 1984 р. у різні інстанції на мене було написано біля ста анонімок (на ректора, декана, інших професорів не менше). Це були роки боротьби анонімок і комісій з приводу них, коли новий ректор В. В. Скопенко щомісяця скликав примирливі збори на факультеті й намагався вмовити його співробітників не писати анонімок. Остаточно я зневірився після випадку з моїм сином Олексієм, який поступив на 1-й курс нашого факультету. В 10 класі 96-ї школи м. Києва він хворів запаленням легенів, почав здавати випускні іспити, але не всі іспити здав і потрапив у лікарню. За літо він одужав й вирішив закінчити 10-й клас вечірньої школи. Весь рік він старанно вчився й працював, здобув атестат зрілості тільки з п'ятірками. Декан біологічного факультету Н. Є. Кучеренко знав історію хвороби мого сина і коли я пішов до нього на прийом попросити ради про вступ Олексія на спеціальність «генетика» нашої кафедри, він подивився його атестат зрілості з відмінними оцінками й сказав, що не бачить перешкод щодо вступу мого сина до мене на кафедру. У нас усі тоді боялися звинувачення в «сімейності», і дітей викладачів приймали після строгих конкурсних іспитів й узгодження з деканом або ректором. Олексій блискуче здав іспити, пройшов конкурс і був прийнятий на спеціальність «генетика» нашої кафедри. Але мої вороги проробили величезну роботу, про яку я довідався з анонімки, розісланої в усі мислимі інстанції — у ЦК КПУ, Міськом КПРС, Раду Міністрів України тощо. В анонімці я звинувачувався в тому, що влаштував свого сина за протекцією в Університет за куплений у вечірній школі атестат зрілості з відмінними оцінками. Як повідомляла анонімка, в 96-й школі перебуває перший атестат зрілості Олексія з менш блискучими оцінками й меншим середнім балом, який би унеможливлював за кількістю балів вступ мого сина в університет. У Міськомі КПРС була створена спеціальна група для розслідування анонімки, яка показала мені перший атестат зрілості Олексія, де були й трійки з тих предметів, які він не здавав (школа поставила за ці предмети 3 бали й виписала йому атестат зрілості). Я точно не знаю, але в мене є деякі докази того, що атестат зрілості директор 96-ї школи виписав Олексію спеціально на прохання людей Гер-шензона. Сам директор зазначеної школи був його одноплемінником і брав хабарі. Коли я прийшов до нього зі скаргою на його протиправні дії, він мені сказав: «Я пошкодував вашого хворого сина й з жалю виписав йому атестат зрілості». — Чому ви не повідомили Олексія або мене про вашу «доброчинність?», — запитав я директора. — Не встигли, у мене не було вашого телефону, а ви не зверталися. Виявилося, що ще давно Мінвуз УРСР видав спеціальний наказ, відповідно до якого студент підлягає виключенню з вузу через порушення встановленого порядку вступу в навчальний заклад. Комісія Міському КПРС м. Києва підтвердила факт цього порушення, й мого сина виключили наприкінці першого семестру з Київського університету (потім він успішно закінчив Українську сільгоспакадемію й отримав диплом агронома). Мені ж загрожувало виключення з партії й зняття з роботи. Група генетиків (Я. Г. Голота, Н. І. Савченко й ін.) ходила в Київський Міськом КПУ для того, щоб захистити мене. У результаті покарання обмежилося суворою доганою із записом в особисту справу. Хоча мене залишили завідувачем кафедрою, але авторитет в університеті був сильно підірваний. С. М. Гершензон і мої вороги тріумфували, друзі співчували, але нічим, окрім моральної підтримки, допомогти мені не могли. Я вирішив добровільно залишити завідування кафедрою, перейти на посаду звичайного професора. Це знімало з мене тягар адміністративних і господарських турбот, залишало більше часу для навчальної та наукової роботи. Мої релігійні й суспільно-політичні поглядиУ боротьбі наукових шкіл у будь-якій науці, зокрема й у генетиці, більшу роль відіграють такі фактори, як національність учених, їхня конфесія, прагнення зайняти адміністративні крісла, отримувати нагороди, премії. Я далекий від кар'єристських мотивів поведінки, завжди уникав адміністративних постів. Не рвався в академіки, нікому не переходив дороги до матеріальних благ. Єдине, від чого я страждав у науці — це моя національність і конфесія. Хоча мої предки жили в Бердичеві й були вислані в Сибір як українці, у Сибіру мої предки перетворилися на росіян, і, коли я отримував в 1947 році паспорт, то в нього записали російську національність. Коли стаціонарно вчився на лікувальному факультеті медінституту, а заочно — на істо-рико-філологічному факультеті Томського університету, то спеціалізувався з історії Київської Русі, обрав тему курсової й дипломної роботи «Російське загартовування в «Слові о полку Ігоревім». Російське загартовування — це система здорового способу життя східноєвропейських слов'ян, особливо полян, древлян, кривичів й інших племен Придніпров'я, яка зробила слов'янський суперетнос найбільш здоровим і численним суперетносом Європи. Ще студентом я познайомився з історією Ки-рило-Мефодіївського братства, яке ратува-ло за об'єднання всіх слов'ян у єдину державу. За ці ідеї постраждав великий Тарас Шевченко. Настав час розглянути мої погляди на п'ятий пункт радянського паспорта, де зазначалася національність. Кожна нормальна людина любить свою націю й тому кожного можна назвати націоналістом. Якщо хтось вважає свою націю вищою від усіх інших і ненавидить людей інших націй, таку людину вважають шовіністом. Комуністи придумали термін «інтернаціоналіст» для маскування єврейських і російських шовіністів, які любили називати українця, що любить свою націю, українським буржуазним націоналістом. За своїм світоглядом я зараховую себе до слов'янських націоналістів, які люблять усіх слов'ян — українців, росіян, білорусів, поляків, сербів і так далі. Цей світогляд у мене виробився, коли я вивчав історію Кирило-Мефодіївського братства, Т. Г. Шевченка з його панслов'янською ідеологією. Мене обурює тевтонський, англосаксонський натиск на слов'ян, через який знищено кілька десятків слов'янських народів, а нині знищують українців, росіян, білорусів, сербів. Після цього почалося «тихе» знищення слов'ян, під час якого вже загинули десятки мільйонів представників наймогутнішого у свій час і численного слов'янського суперетносу, землі якого сягали Ельби. Слов'ян, які дали світу землеробство, тваринництво й цивілізацію взагалі, носії православ'я, найгуманнішої галузі раннього християнства, нині знищують громадянськими війнами, революціями, екологічною і соціально-економічною кризою, наркоманією, СНІДом, алкоголізмом, коров'ячим сказом й іншими способами, придуманими на Заході нашими геополітични-ми ворогами. Насамперед пошкоджується й знищується генофонд слов'янського супе-ретносу. От чому я зробив відкритою таємну науку наших слов'янських недругів про геноцид народів, яку розробили для своїх цілей ще єгипетські жерці й вдосконалили сіонські мудреці. Цю науку в Ізраїлі називають голокостом, в ООН — геноцидом, я назвав її геноцидікою. Щоб зберегти генофонд слов'ян й інших знищуваних народів, я розробив спеціальну науку про охорону генофонду — саногенику (sanus — лат. здоровий, genesis — грец. рід, походження), що продовжує традиції євгеніки в частині збереження генофонду людини. С. М. Гершензон, С. Н. Храпунов й інші мої гонителі знали про мій панславізм, і як єврейські шовіністи яро мене ненавиділи за це. Як прихильники іудаїзму, вони ненавиділи мене й з релігійних мотивів. Моя релігія — православ'я. У дитинстві мене хрестила сільська бабка, тому що в селі Каштаково, де я народився серед висланих куркулів й їхніх дітей, не було священика. Комендант спецтабору не відпустив моїх 19-літніх батьків у с. Зирянське, де була церква, але погодився бути моїм хрещеним батьком. Щоб одержати Боже благословення від священика, мене 1995 року хрестив отець Михайло у церкві Видубиць-кого монастиря м. Києва, розташованого на березі сивого Дніпра. Моїм хрещеним батьком став Президент Міжнародного фонду інвалідів Чорнобиля Валерій Іванович Легкий, а хрещеною матір'ю — його близька знайома, лікар. Нині православ'я у світі далеко не всім до душі. Наші геополітичні вороги визнають католицизм, протестантизм, іудаїзм, іслам. Я услід за Ф. Достоєвським вважаю православ'я найгуманнішою релігією, що зберегла ідеали раннього християнства. Борці з іудейським християнством стверджують, що цю релігію розробили й впровадили у свідомість багатьох народів світу сіонські мудреці для того, щоб паралізувати їхню волю до боротьби з агресивними устремліннями іудаїзму, який проголосив євреїв обраним богом народом. Головне в християнстві, стверджують вони, непротивлення злу насильством, духовне роззброювання, любов до своїх ворогів. Через це вони закликають православних повернутися до своєї древньої рідної релігії — ведизму. Я поважаю й цікавлюсь ведизмом, однак вважаю, що не можна зраджувати своїх православних предків і на 70-му році життя міняти віросповідання, що проросло не тільки у свідомість, а й у мою підсвідомість. Православ'я, підкреслює народний депутат України Ніна Марковська, «...за своєю цінністю можна порівняти з сімома чудесами світу, якими пишається людство». Саме світло прозріння прийшло в Європу зі Сходу, стверджує вона. Про західний католицизм ще Іоанн у своєму Об'явленні (Апокаліпсисі) говорив, що це новий Вавилон, що впивається вином, блудом і кров'ю праведників. Наше православ'я відкидає насильство, жорстокість, помсту. Якщо навіть християнство розробили сіонські мудреці для того, щоб роззброїти гоїв, то двохтисячолітня історія на Русі перетворила його в національну релігію східних слов'ян. Християнство збагатилося цінностями древнього релігійного світогляду східно-європейських слов'ян — ведизму, увібрало в себе багато язичницьких свят, повір'я, звичаї, деталі способу життя, а головне — риси гуманізму, колективізму, соборності, властиві слов'янському суперетносу. Хоча Старий Заповіт Біблії дуже схожий на Тору іудаїзму, православні люди навчилися гідно давати відсіч своїм ворогам, вони не підставляють іншу щоку для удару. Православні воїни здавна славляться своєю мужністю й стійкістю в боротьбі з численними ворогами. Православ'я не руйнує їхню мужність, а наповнює душі презирством до смерті, безмірною відвагою, готовністю віддати життя за Батьківщину. Водночас відкидає егоїзм, користолюбство, агресивність, прагматизм, самовдоволення й шовінізм. Православні ніколи не мали колоніальних імперій, рабства, прагнення до агресії, поклоніння військовій силі. Все це характерно для католицизму й іудаїзму. Жити за совістю, у щиросердечній згоді з усім навколишнім світом, у колективізмі, соборності — так повелося в православному суспільстві. Тут ніколи не було магії золота, знатності, багатства. Краса в православ'ї — прояв божественності. Недарма такими гарними були й залишаються православні храми, церковні пісні, ікони, живопис, що дали світу геніальних майстрів — Андрія Рубльо-ва, Феофана Грека, Діонісія. Православний спосіб життя одухотворений любов'ю до ближнього, всього живого у світі. Він вивищує людину до рівня божественного ідеалу, не перетворює її, як деякі інші релігії, у себелюбного прагнучого звіра, схожого до виплодка пекла. Православ'я не віддільне від патріотизму, що став уперше стверджуватися в православних країнах. Любов до Батьківщини, рідної землі — найважливіша тема наших древніх сказань і поем. Згадаймо геніальні здобутки: «Витязь у тигровій шкурі», «Слово о полку Ігоревім», які не мають аналогів за силою й красою вираження патріотичних почуттів у світовій літературі того часу. У подібних тогочасних творах Заходу оспівувалися вірність сюзеренові, лицарському обов'язку, любов до прекрасних дам, у найкращому разі — до Бога. А в нашій літературі вже були розвинені поняття Батьківщини, Вітчизни, рідної землі, любові до них, готовності за них віддати своє життя. Ні візантійці, ні болгари, ні русичі, ні грузини, ні вірмени, ні серби ніколи не ставили перед собою завдання скорити, пригнітити, знищити інші народи, підкорити собі їхню культуру, знищити їхню мову. На території Київської Русі, у Росії, СРСР знайшли захист і підтримку десятки й сотні націй, мов і культур. Православ'я мирно сусідить із іншими релігіями. Православні владики й правителі (за винятком Леніна, Троцького й деяких інших атеїстів) завжди допомагали ісламу, католицизму, іудаїзму й іншим релігіям у Росії й СРСР. Всі великі досягнення нашої країни (і колишньої Російської імперії й СРСР) — результат братньої взаємодії багатьох народів, різних релігійних конфесій. Православ'я стало якимось глибоким об'єднуючим початком, що лежить у підсвідомості, в основі єдиної духовності народів нашої країни. Перший час у Києві я теж не розрізняв національності своїх колег. Я знав, як багато століть українців пригнічували поляки і євреї, не знав причини відповідних єврейських погромів, які в минулому траплялися на Україні. Особливо я був неосвічений у єврейському питанні, яке — так вже склалося — найбільше торкнулося мене. У Секторі молекулярної біології й генетики носієм ідей єврейського шовінізму й расизму був Сергій Михайлович Гершензон. Вихований своїм сімейством в істинно іудейському дусі, він проводив тверду політику інтелектуального єврейського геноциду в керованій ним науковій установі, де я, як секретар партійного бюро, наскільки міг спочатку м'яко протидіяв. У Києві почав цікавитися, чому така розумна людина, як Гершензон, поводиться як звичайний расист. І зрозумів — вся справа в його сімейному вихованні. Його батько Мейліх Йосипович Гершензон народився в родині німецьких євреїв у Ки-шиневі 1 (13) червня 1869 р., помер 19 лютого 1925 р. у Москві. Він закінчив приватне єврейське училище, де всотав усі ідеї іудаїзму про расову перевагу євреїв. Згодом, закінчивши гімназію, він вчився в Берліні, у Московському університеті, спеціалізувався з древньої історії. Став великим істориком, філософом, дослідником російського громадського життя, перекладачем, видавцем. Все життя боровся з патріотично настроєними колегами: М. О. Бер-дяєвим, С. М. Булгаковим, Г. Ерном та іншими. З ініціативи Гершензона вийшов у світ відомий збірник «Віхи», розкритикований В. І. Леніним. Він видав книгу «Долі єврейського народу» (Петроград—Берлін, 1922), у якій відстоював ідею боговибра-ності євреїв й один із перших заклав основи сіонізму в Росії й СРСР. Його син всотав ідеї свого батька, але, за порадою своїх друзів, привселюдно відмовився від нього, після чого був прийнятий у Московський університет. Своє ім'я по батькові він змінив на Михайлович, хоча в бесідах зі мною С. М. Гершензон багато розповідав про праці свого відомого батька, про те, як він з боннами вивчав іноземні мови, а із сімейним рабином — іудейську релігію. Він говорив мені, що після розриву з батьком жив у дитячому будинку й в університет вступив без підтримки батька (наскільки це правда, я не знаю). Спочатку я дружив з С. М. Гершензоном. Ми разом в обід пили чай, обговорювали наукові новини. Ця дружба заважала мені як секретарю партбюро Сектора молекулярної біології й генетики відстоювати права тих співробітників українського походження, кого виганяв С. М. Гершензон з роботи. Але потім моя дружня критика С. М. Гершензона переросла в принципову боротьбу з його єврейським шовінізмом і расизмом — і ми з ним розійшлися. Євреї проголосили себе на весь світ ворогами фашизму. Однак багато хто з них затяті націоналісти-шовіністи, які розробили витончену систему расизму й геноциду підневільних народів. Їхня релігія — іудаїзм — це найрозвиненіша у світі теорія геноциду (голокосту грецькою), яку фашисти — їхні учні й послідовники — застосували на практиці в широких масштабах проти слов'ян, циган, євреїв й інших непокірливих народів. Свій крайній націоналізм євреї обожнили, додали йому релігійний імператив, виклали у своїх священних книгах. Більшість святих книг (Коран, Дамапада, Оута, Ніпата, Зенд Авеста, Ши Кінґ, Ману Баґавадґіта, Біблія) повністю перекладені європейськими мовами. Немає лише повного перекладу Талмуда. Крім Тори й Талмуда, третьою святою книгою іудаїзму вважається Кабала, що також призначена тільки для євреїв. Переклади Кабали також не повні. Чому ж євреї приховують зміст Талмуда й Кабали? В одній з цих книг написано: «Кожного гоя, який вивчає Талмуд, і кожного єврея, що допоможе йому в цьому, необхідно покарати смертю» (Сангедрін, 59-а, Абода Зора, 6,8). «Розповідати що-небудь гою про релігію євреїв — те ж саме, що вбивати всіх євреїв, тому що як тільки гої дізналися б про те, чого вчить релігія євреїв, вони б повбивали всіх євреїв» (Книга Давида, 37). Уривки й цитати з Талмуда й Кабали наведені в книзі Павла Штепи «Мафія й Україна», з якою я згодом ознайомився. Життя змусило мене прочитати також багато книг з історії євреїв, релігії, історії сіонізму. Читав я Тору, Старий Заповіт і деякі книги Талмуда (наприклад, Р. А. Штейнзальц. Введення в Талмуд, 1993). Ознайомився також із критикою іудаїзму, що дав Л. Сілен-ко у своїй книзі «Мага віра». Усі критики іудаїзму підкреслюють ненависть євреїв до християнства, ісламу й інших релігій. Особливо ненавидять іудеї Ісуса Христа й обзивають його, діву Марію, Йосипа лайливими словами. Іудаїзм виховує євреїв у крайньому шовінізмі: «Єврейський народ — єдиний обраний Богом, а всі інші народи заслуговують лише презирства й ненависті. Майно всіх народів належить єврейському народу, тому він має право відібрати його в них» (Чожен Гаміцпат, 348). «Бог заборонив гоям обкрадати, грабувати, обманювати єврея, але дозволив євреєві грабувати, обкрадати, обманювати гоїв» (Абда Зара, 5,8). «Бог додав гою подобу людини, щоб він служив євреям. Гой — худобина в людській подобі, присвячена денно і вночі служити євреям» (Мідраш Талпіот, 225-л). «Єврей не зобов'язаний дотримуватися моралі щодо гоїв. Єврей може порушити мораль, якщо це корисно для нього або взагалі для євреїв» (Чожен Гаміцпат, 348). «Хто не вірить у Тору, того потрібно вбити. Хто має силу, нехай уб'є мечем. Хто не має сили, нехай знищить хитрістю» (Чожен Гамицпат, 425, 50). Євреї не вважають жінку людиною. Якщо в синагозі хоч тисяча жінок, службу починати не можна, поки не збереться 10 чоловіків. Дух Божий приходить тільки до чоловіків, а не до жінок. Всі євреї з дитинства зобов'язані вивчати Талмуд, Тору, Кабалу й засвоювати ці й схожі догми іудаїзму. Однак відкривати ці таємні основи іудаїзму гоям заборонено. «Заборонено відкривати таємні єврейські закони. Хто таке зробить, має бути так покараний, начебто він зруйнував увесь світ» (Ектуп Чадаш, 171, 33). Розсудливі євреї розуміють аморальність і злочинність іудаїзму. Багато хто з них приймає більш гуманні релігії. Наприклад, відомий німецький поет єврей-вихрист Генріх Гейне говорив: «Єврейська віра — це не релігія, а божевілля». Ціцерон називав євреїв злою руйнівною силою, Магомет — п'явками, людожерами. Наполеон говорив: «Я не хочу бачити жодного єврея в моїй імперії. Я гидую цим найпідлішим народом». Марія Тереза сказала, що євреї роблять все, чого соромиться кожна порядна людина. Дж. Вашингтон говорив: «Євреї шкодять нам більше, ніж вороже військо». Б. Франклін попереджав, що євреї зжеруть Америку, якщо вона їх не вижене. І дійсно, нині у США євреям, які становлять лише 3% населення, належить 15% багатств країни. Єврейські фінансисти привласнили право друкувати долари й вільно розпоряджатися ними. Їм належить право розпоряджатися золотим запасом країни, вони змінюють і призначають уряди й президентів Америки. Їм належать основні важелі в міжнародних організаціях і таємному світовому уряді. Тому П. Штепа називає їх світовою мафією, яка своїми щупальцями упродовж століть намагається обплутати всі країни. Генрі Форд вважав, що вони розпочинали всі війни. Він говорив, що війн не було б, якби 50 єврейських банкірів не тримали у своїх руках уряди багатьох країн. Відома англійська соціалістка Беатріса Веб підкреслювала, що спрага легкого прибутку є рушійною силою всього єврейського народу. Всі євреї не мають ні бажання, ні здатності працювати фізично. Вони не знають, що таке суспільна мораль. Сам єврей Карл Маркс писав: «Яка духовна основа єврейства? Спрага грошей. Хто є справжнім єврейським Богом? Гроші». Єврейський письменник П. Лазар зазначав, що євреї, які не вірять у посмертне життя, як мусульмани й християни, не чекають нагород на небі, а жадають влади й солодкого життя на Землі. У цьому суть євреїв, які завжди незадоволені життям, неспокійні, невгамовні. Вони щосили прагнуть досягти свого ідеалу єдиного земного життя, не гидують будь-якими засобами й методами в досягненні своїх цілей. Усе, що перешкоджає їхньому прагненню до ідеалу, викликає в них люту ненависть. Тому єврей — вічний революціонер, збурювач спокою. М. Самуель пише: «Ми, євреї, є руйнівниками, винищувачами всього сущого й будемо ними завжди. Що б ви, християни, не зробили, ніщо не задовольнить наших вимог. Ми знищуємо тому, що хочемо панувати у світі». З огляду на велику шкоду, що приносить руйнівна сила євреїв, всі європейські держави свого часу виганяли зі своїх меж євреїв: Австрія — в 1420 р., в XVI й XVII сторіччях, Англія — в 1200 р., Бельгія — в 1349, 1360, 1582 рр., Голландія — в 1444 р., Португалія — в 1497 р., Франція — в 1306, 1322, 1394, 1615 рр.; Чехія — в 1320 р., Швеція — в 1814 р. тощо. Водночас євреї захоплювали владу в деяких державах або фактично управляли ними (приклад, Хазарія, Чехословакія, СРСР і Російська Федерація, США й інші). Німецький банкір єврей Уолтер Ратенау казав: «Лише 300 євреїв, які знають один одного, керують частиною Європи й Америки. Вони мають у розпорядженні різноманітні засоби й способи нав'язати свою волю кожному уряду. Вони самі призначають спадкоємців». Бог сучасних іудеїв — це бог Мойсея, жорстокий і суворий бог напівдиких кочівників. Мойсей скував їх залізними ланцюгами релігійного закону, ярмом ритуалів, обрядів і правил, «око за око», «зуб за зуб» — вчив євреїв Мойсей. У часи Ісуса Христа євреї стали напівосілими кочівниками, дозріли для більш м'якого бога. І от з'явився Ісус Христос. Христос учив народ «Любіть своїх ворогів, добро робіть тим, хто ненавидить вас. Благословляйте тих, хто вас проклинає, і моліться за тих, хто кривду вам чинить» (Євангеліє від Луки 6:27–28). «Закон бо через Мойсея був даний, а благодать та правда з'явилися через Ісуса Христа» (Євангеліє від Івана 1:17). Керівники єврейського народу не зрозуміли добрі поради Ісуса Христа й засудили його на смерть. У результаті не стало єврейської держави (майже на два тисячоріччя), був зруйнований Ієрусалимсь-кий храм, залишилася лише одна «Стіна плачу» від неї, біля якої євреї дотепер оплакують свою непередбачливість. Але залишилося геніальне вчення Ісуса Христа, яке щоразу більше завойовує серця й розум людей. Його послідовників уже більше ніж мільярд. Я теж православний християнин, послідовник його вчення. Я не люблю жорстокого бога Мойсея, якого сповідає іудаїзм. Іудеї не приймають світлого й доброго Бога Ісуса Христа. Обдурені левітами, ідеєю своєї боговибраності, вони прагнуть руками США й Англії, за допомогою награбованого золота затвердити своє світове панування. Вони називають терористами всіх не згодних з ними в Югославії, Афганістані, Іраку й інших країнах і безжалісно розправляються з такими методами безконтактної війни. На черзі — Лівія, Іран, Сирія, Ліван, КНДР, Білорусія, Росія й Україна. Сіоністи заправляють не тільки США й Англією, їхні позиції сильні й в інших країнах Заходу й Сходу. Нині США й НАТО розробляють нову стратегію захоплення й контролю над світовими джерелами нафти. Вони вже проникли в Казахстан, Азербайджан, захопили Ірак. Перед ними опираються деякі країни, зокрема Білорусія. Зі всіх країн СНД лише Білорусія не брала кредитів у МВФ і МБ, але рівень життя в ній вищий, ніж в Україні й у багатьох інших країнах СНД. Там, де брали кредити, там кримінальна влада розкрадала мільйони доларів до своїх кишень. Нині ці країни мають борги, які становлять їх 2–3 річних ВВП. Їх віддаватимуть діти й онуки батьків, які допустили до влади злодіїв і грабіжників. В Америці й у багатьох інших країнах існують таємні або відкриті єврейські організації, зокрема релігійні, які контролюють кожен крок єврея, змушуючи його платити гроші й строго дотримуватися Талмуда. Наприклад, один американський єврей Г. Клейн пише, що існує таємна єврейська організація «Сангедрін», що тримає в руках ледве не все залякане єврейство. Держава Ізраїль, її таємні воєнізовані організації знищують не тільки колишніх нацистів, а й багатьох мирних громадян, які відверто виступають проти сіонізму. У країнах СНД існують єврейські бойові групи, які також усіма способами борються із супротивниками сіонізму і єврейського шовінізму. Якби ООН в 1948 році чітко визначила кордони Ізраїлю й Палестини, не було б чотирьох війн Ізраїлю з арабами, не було б багаторічної інтифади, світового тероризму. Ізраїль не дозволяв би своїм поселенцям заселяти землі, які палестинці вважають споконвіку своїми. Євреї самі провокують тероризм палестинців. Через брак місця я не аналізую сильних і слабких сторін інших релігій, зокрема й православ'я (це я зроблю в іншому місці). Більша частина мого життя минула в епоху четвертої світової війни, названої «холодною», яка почалася 1948 року й тривала до розпаду СРСР в 1991 році, на думку колишнього керівника ЦРУ США Джеймса Вулсі. На його думку, п'ята світова війна почалася захопленням США й Англії Іраку. Перебіг подій XXI століття багато в чому визначатиме боротьба («холодна» або «гаряча») двох глобалістських ідеологій: ісламу, заснованого на Корані, й американізмі, що базується на концепції «загальнолюдських цінностей». Америка веде війну не тільки з ісламом, а й з усіма, хто не згоден з нею, у кого інші уявлення про Бога, свободу й людське достоїнство. Вона надихає й підтримує масштабний наступ влади імущих на інтереси низів, що проявляється в згортанні соціальних програм, скасуванні конституційних гарантій з приводу політичних свобод. Вона надихає всі темні сили світу, ворожі простій людині. З розпадом СРСР, катастрофою марксизму в багатьох країнах ослабла протидія агресивному, загарбницькому американізму. Лідером опору став іслам, який, як і раннє християнство, є релігією опору світовій тиранії. У постмарксистському світі новим опірним співтовариством стає мусульманська громада. Події 11 вересня 2002 р. є проявом помсти ісламського світу Америці.
* Закінчення. Початок у № 9 за 2005 р. |
передплатний індекс 09881 | про видання | реклама у виданні | контакти | попередня версія сайту |