![]() ![]() |
|
![]() |
РУБРИКИ |
№ 7/2005 | |
архів номерів
![]() |
Сіонські протоколи: джерела і документиДо 100-річчя виходу в світ сенсаційної історичної пам’ятки французької дослідниці Леслі Фрай, видавництво МАУП видало книгу, у якій узагальнюється іудейсько-тал-мудська думка від виникнення Талмуду і расової доктрини іудаїзму до створення сучасних іудомасонських і сіоністських організацій світового панування. Також порушується проблема авторства скандально і всесвітньовідомих «Сіонських протоколів». Редакція пропонує увазі читачів передмову і кілька розділів книги. Повне видання: Сіонські протоколи: джерела і документи: Іст. пам’ятка. — К.: МАУП, 2005. — 232 с. (Б-ка журн. «ПЕРСОНАЛ») можна замовити і придбати через Відділ реалізації друкованої продукції МАУП, тел.: 490-95-17; 490-95-18. Шановний читачу! Ви тримаєте в руках унікальну та поза сумнівом сенсаційну історичну пам’ятку, присвячену проблемі авторства скандально і всесвітньовідомих «Сіонських протоколів» (або «Протоколів сіонських мудреців»). Пам’ятка належить перу французької дослідниці Леслі Фрай, чиє життя овіяне ореолом таємничості. До 1921 р. Фрай проживала у Франції, а потім переїхала до США, де певний час співпрацювала з відомим американським підприємцем Г. Фордом (автором книги «Міжнародне єврейство»). У 1921 р. Фрай опублікувала у французькому журналі «Ла В’єй Франс» статтю про виникнення «Сіонських протоколів», в якій стверджувала, що їх автором є Ахад Гаам (Ашер Гінцберг) — хасидський єврей, який народився 1856 р. в м. Сквира Київської губернії. 1922 р. в Німеччині оголосили сенсаційне звинувачення відомим німецьким монархістом графом Ревентловим на адресу єврейського письменника Гінцберга, який виступав під псевдонімом Ахад Гаам (Ахад Хам). Ревентлов, розвінчуючи Гінцберга-Хама, назвав його учасником таємних нарад єврейських заколотників та одним із співавторів «Сіонських протоколів». За повідомленнями німецьких газет, Гінцберг погрожував притягнути графа до суду за наклеп, з цього приводу готувався грандіозний процес за участю най-відоміших представників німецького єврейства. Проте в останній момент єврейський письменник і затятий сіоніст А. Гінцберг забрав свій позов, оскільки довідався, що у звинуваченнях Ревентлов опирався на статтю французької дослідниці Л. Фрай «Ахад Хам і сіонізм». Питанню авторства та виникнення «Сіонських протоколів» присвячена фундаментальна праця російського дослідника, доктора наук О. Платонова «Загадка Сионских протоколов». Історія появи цих «протоколів» у Росії огорнута глибокою таємницею і повна суперечливих версій. Це пояснюється зловісним характером документа, і люди, яким вдалося запопасти його, небезпідставно боялися не тільки за своє життя, а й за долю своїх близьких (до речі, вже за часів єврейсько-більшовицької влади, згідно з декретом Раднаркому 1918 р., за зберігання та розповсюдження «Сіонсь-ких протоколів» передбачалася смертна кара без суду та слідства). Першим «Сіонські протоколи» в Росії опублікував Ф. П. Степанов у 1895–1897 рр., який, за його свідченням, отримав рукопис від чернського (Тульської губернії) повітового предводителя дворянства О. М. Су-хотіна. Останньому дала їх одна знайома дама (прізвище її він не назвав), яка проживала в Парижі і, у свою чергу, знайшла цей рукопис у свого приятеля (очевидно, з євреїв), таємно переклала і привезла в Росію. 1903 р. «Сіонські протоколи» виходять в Росії масовим накладом у газеті «Знамя» (видавець П. Крушеван), а найавторитетнішим їх видавцем стає С. Нілус: «Великое в малом, или Антихрист как близкая политическая возможность: Записки православного». — 2-ге вид. — Царське Село, 1905; «Близ есть, при дверех: о том, чему не желают верить и что так близко». — Троїце-Сергієва лавра, 1917. У 1919 р. «Сіонські протоколи» набули значного поширення в Західній Європі та Америці, і в 20-х роках ХХ ст. їх перекладено на основні мови світу. З 1920 р. юдейські організації Європи та Америки розпочинають широку кампанію з дискредитації «Сіонських протоколів». Восени 1921 р. у газеті «Таймс» з’явилася стаття, в якій стверджувалось, що «Сіонські протоколи» є плагіатом книги Моріса Жолі (французького адвоката єврейського походження, який був помітним членом масонського ордену розенкрейцерів) — «Діалог в пеклі між Макіавеллі та Монтеск’є» (1864). Але, на думку О. Платонова, як і багатьох інших дослідників, і «Сіонські протоколи», і «Діалог» Жолі спиралися на спільне першоджерело, яке до того ж лягло в основу й інших юдейсько-масонських документів (наприклад, ілюмінатів А. Вейсгаупта, карбонаріїв, альянсу міжнародних братів, розенкрейцерів та ін.). На початку 30-х років ХХ ст. міжнародні юдейські організації, насамперед масонська «Бнай Бріт» та сіоністи, проводять низку нарад з метою формування спеціальної групи єврейських діячів для заборони розповсюдження «Сіонських протоколів». У 1933 р. єврейські адвокати подали позов до суду м. Берна (Швейцарія) з вимогою кримінального переслідування за розповсюдження «Сіонських протоколів». Головою суду в процесі над «Сіонськими протоколами» був призначений суддя Мейєр, який не приховував своїх симпатій до євреїв. Юдейські банкіри надали єврейським організаторам Бернського процесу значні суми грошей на оплату адвокатів, експертів, свідків та преси. Суддя Мейєр цілком погодився з фальсифікованою версією юдейських організацій про те, що «Сіонські протоколи» нібито були виготовлені в надрах російської поліції, і в порушення всіх процесуальних норм виніс юридично безглуздий вирок, за яким присуджували штраф за розповсюдження «Сіонських протоколів» як аморальної літератури (тобто прирівняв їх до порнографії). Захисники «Сіонських протоколів» подали касаційну скаргу до Верховного суду Берна з вимогою переглянути вирок Мейєра. Цю скаргу розглянули 1937 р. під головуванням судді Пітера. У заключному документі Верховного суду Берна зазначалося, що питання про «Сіонські протоколи» має розглядатися не юридично, а науково, не в суді, а на вченій раді. Загалом належність «Сіонських протоколів» юдейсько-масонським колам опосередковано підтверджується низкою різноманітних документів, першим і найголовнішим з-поміж яких є Талмуд. На думку О. Платонова, закони Талмуда (систематизовані у збірнику «Шулхан-Арух») можна коротко сформулювати так: 1. Усі, крім євреїв, є неповноцінними істотами, подібними до тварин, з якими можна поводитись як заманеться. 2. Поняття «мораль» неприйнятне до неєвреїв, яких можна безжалісно експлуатувати, обдурювати, обирати, переслідувати, дискримінувати, грабувати, ґвалтувати і навіть убивати. 3. Майно неєвреїв є потенційною власністю євреїв. 4. Євреї — вищі істоти, їм належить майбутнє, сам «Бог» «надає їм право» панувати над людством. 5. Усі, хто не визнає «право» євреїв панувати над світом, мають бути знищені («100 законів із Талмуда»). Збереглися до наших днів і інші документи, зокрема середньовічне листування французьких євреїв із сатрапами та раби-нами Константинополя, в якому юдейські керівники давали інструкції своїм соп-лемінникам, як поводитися з християнами. Таємні єврейські організації проводили регулярні зібрання, де розробляли стратегію і тактику досягнення юдейсько-талмудичних цілей. Наприклад, у середині ХІХ ст. таких зібрань відбулося не менше п’яти біля могили відомого кабаліста Сіме-она-Бен-Ієгуди у Празі. У 60-х роках доповідь одного з керівників Синедріону, ра-бина з Франкфурта (ім’я якого утаємничувалось) стала відома громадськості. Її приніс німецькому письменнику Дж. Ред-кліфу знайомий єврей, який посварився з юдейською верхівкою і захотів їй помсти-тися. Публікація цього документа набула світового резонансу (див. Додаток 4). 1860 р. таємна юдейська влада легалізує частину своїх підпільних структур і створює міжнародний єврейський орган — Всесвітній єврейський союз, про який згадує і Л. Фрай. Збереглася відозва «До євреїв всього світу», підписана одним із співзасновників Всесвітнього єврейського союзу, впливовим масоном Адольфом Крем’є (1796–1880). 1865 р. у департамент поліції Російської імперії надійшла таємна записка «Таємниці єврейства», в якій невідомий автор розкривав основні етапи історії залаштункової єврейської влади, аналізував головні форми юдейської конспірації, а також пропонував конкретні методи боротьби з нею. У записці особливо підкреслювався нерозривний зв’язок між єврейством і масонством. Невідоме нам першоджерело закладене в основі не тільки «Сіонських протоколів» і «Діалогу» Жолі, а й документів таємних масонських і революційних організацій ХVIII–ХIХ стотіть. Першою на це звернула увагу ще 1921 р. англійський історик, доктор Неста Вебстер [1]. Найбільше збігаються «Сіонські протоколи» з документами таємного ордену ілюмінатів, засновник якого єврей Адам Вейсгаупт пропагував юдейські ідеї особливих прав «обраної меншини». Декларуючи вищі моральні принципи і самовдосконалення, ілюмінати скоювали найстрашніші злочини і готували революції в Німеччині та Франції. Схематично цілі ілюмінатів Н. Вебстер викладає як знищення: 1. Монархії та всіх форм уряду. 2. Приватної власності. 3. Права наслідування. 4. Патріотизму. 5. Сім’ї (тобто шлюбу і традиційної моралі з одночасним громадським вихованням дітей). 6. Релігії. Події початку ХХ ст. не тільки підтвердили передбачення «Сіонських протоколів», а й дали поштовх до виникнення і розповсюдження нових таємних юдейсько-масонських документів. Одним з них є «Таємниці політики», який отримали «негласним шляхом» і являв собою примірник рукописної брошури 1902 р., де зібрані промови одного з французьких керівників юдейського народу. Ідеї «Сіонських протоколів» були дуже популярні серед єврейських більшовиків та у вищому командуванні Червоної армії, яке складалося переважно з євреїв. У грудні 1919 р. під час боїв на естонському кордоні загинув батальйонний комісар 11-го стрілецького полку Червоної армії Зундер. У його речах знайшли документ єврейською мовою з грифом «таємно». Після перекладу він з’явився у багатьох закордонних виданнях. У тому ж 1919 р. під час боїв в Україні до рук представників Білої армії потрапила копія документа, який згодом отримав назву «Доповідь товариша Раппопорта». Із 50-х років ХХ ст. між радянськими євреями з рук в руки переходив документ, який пізніше став відомим під умовною назвою «Катехізис єврея в СРСР». На думку О. Платонова, цей документ є спрощеною, скороченою та скоригованою з урахуванням радянських умов версією «Сіонських протоколів». Він також перегукується з відомою промовою Аллена Даллеса — президента Ради з міжнародних відносин у 1946–1950 рр. (найбільша світова юдейсько-масонська залаштункова організація, керівниками якої були Д. Девіс, Барух, Г. Кіссінджер, З. Бжезінський) та керівника ЦРУ США. Загалом, як вважає багато дослідників, «Сіонські протоколи» були створені в надрах юдейсько-масонського середовища і містять талмудичні ідеї в тлумаченні кількох авторів. Ймовірно, що остаточна редакція цього зловісного документа належить саме А. Гінцбергу (Ахаду Хаму) — засновнику так званого духовного сіонізму — найзагрозливішої течії цієї людиноненависницької ідеології, яка була визнана ХХХ сесією Генеральної Асамблеї ООН (10.11.1975 р.) формою расизму та расової дискримінації. Ахад Гаам (1856–1927) народився в сім’ї хасидів (тоді хасиди вважалися однією з юдейських сект) і в 17-річному віці одружився на онуці «любавицького ребе» Ме-нахема Менделя. Ці «любавицькі ребе» є ватажками Хабаду — ультраортодоксаль-ної юдеонацистської секти в хасидизмі, побудованої за клановим принципом. За повідомленнями голови юдейської громади ліберального спрямування Е. Ходоса (Харків), хабадська секта виникла у ХVIII ст. в містечку Любавичі (у ті часи територія України, нині — Смоленська область РФ) як юдейська відповідь на національно-визвольну боротьбу Богдана Хмельницького, і тому розглядає Православ’я як найбільшого ворога. На початку 30-х років ХХ ст. Ха-бад на чолі з шостим «любавицьким ребе» був витручений за межі СРСР як секта, захоплена ідеями фашизму. З 40-х років штаб-квартира Хабад-Любавич міститься в Нью-Йорку, де з 1950 р. до 1994 р. нею керував сьомий, останній «любавицький ре-бе» Менахем Мендель Шнеєрсон, якого його послідовники вважають юдейським месією [2]. Саме з керівниками цієї юдеонацистської секти породичався Ашер Гінцберг, засновник «духовного сіонізму», і саме Хабад разом з «духовним сіонізмом» стає нині візитною карткою сучасного єврейського фашизму. Цікаво, що саме із вкрай фанатичними «бузувірськими сектами» в хасидизмі відомий російський дослідник В. Даль пов’язує найстрашніші злочини [3], а американський автор російського походження Г. Климов стверджує, що саме шостий «любавицький ребе» був причетний до скандально відомої справи Бейліса щодо ритуального вбивства християнського хлопчика Ющинського [4]. Характерно, що практично всі свідки, учасники та докази по цій гучній кримінальній справі були, за твердженням нобелівського лауреата О. Солженіцина, знищені за досить загадкових обставин (останні учасники — вже руками єврейських більшовиків) [5]. Зрозуміло, що юдейсько-сіоністські діячі завжди заперечували приналежність до них «Протоколів сіонських мудреців», оскільки вони викривали їх далекоглядні плани щодо поневолення людства та встановлення тоталітарного всесвітнього ярма. Але дії керівника ілюмінатів (причетних до проведення Французької революції) єврейського єзуїта Адама Вейсгаупта, як і дії єврейських більшовиків на чолі з Леніним-Блан-ком та Троцьким-Бронштейном (про що зазначає і Л. Фрай), а також дії сучасних сіоністів (тобто єврейських расистів) свідчать, що все відбувається саме за планом, викладеним в «Сіонських протоколах». Про це, до речі, свідчать і самі євреї. Історичну пам’ятку Л. Фрай «Ахад Хам і сіонізм» надруковано українською мовою в Канаді 1993 р. (передмова та переклад І. Піснюк) з паризького видання 1927 року. Література1. Вебстер Н. Всемирная революция. Заговор цивилизации. — К., 2001. 2. Ходос Э. Еврейский синдром-3. Забавные протоколы сионских мудрецов. — К., 2002. 3. Даль В. Записка о ритуальных убийствах. — М.: Витязь, 2000. 4. Климов Г. Божий народ. — Краснодар, 2001. 5. Солженицын А. Двести лет вместе. — М., 2001. — С. 444–451.
Додаток 3 СЕРЕДНЬОВІЧНЕ ЛИСТУВАННЯ
|
передплатний індекс 09881 | про видання | реклама у виданні | контакти | попередня версія сайту |